試合後、試合後に会った後、チャンピオンズリーグのレアルマドリードマンチェスターシティ、アルダグラーとイルカイグンドアン。イルカイ・ギュンドアンはアルダ・ギュラーを祝福した。 Arda Guler、ベンチから試合を見て、ゲームの数分後。チャンピオンズリーグでは、レアルマドリードはベリンガムの延長議事録でマンチェスターシティを3-2で破りました。

Share.

44 Comments

  1. Arda daha yolun başında. Real’in 18 de aldığı bütün oyuncular aynl süreçten geçti. Benzema takım arkadaçlarına Vini’ye pas atmayın bize karşı oynuyor diyordu. Kaç sezon Castilla’da oynattılar. Valverde de aynl. Brahim’i kaç kez kiraladlar. Rodrigo yıllarca yedek kaldı. Camavinga ayen. Arda’nın da zamanı gelecek inşAllah. Real’i başka sıradan takımlarla kıyaslamayın, Arda en başata nereye gittiğini biliyordu. Juventus ya da Dormund Benfica’ya da gide bilirdi, takımın yıldızı ola bilirdi. En zoru seçti

  2. Admin yorumlarımı niye siliyorsun? Hoşuna gitmeyen şey ne? Arda’yla alay eden gerizekalıların yorumlarını niye silmiyorsun? Hoşuna mı gidiyor?

Leave A Reply