Gefeliciteerd met de overwinning, woensdag winnen & volgende week zaterdag gewoon weer gelijk spelen of verliezen. Dan kunnen jullie in ieder geval nog een rondje op de trekker door Eindhoven met de beker. 😊
Makkelijk kampioen van Nederland worden hahaha. Spelen allemaal voor hun zelf kunnen zichzelf alleen motiveren als ze op een Europees toneel spelen anders is het helemaal ruk. Nee Noa voor kampioen te worden zit je bij de verkeerde club gozer. Daarvoor moet je toch echt in Amsterdam zijn. ❌💪❌💪❌💪
Na je schoffering van het gehele Eindhovense publiek hoop ik dat je aan het eind van het seizoen een mooie transfer krijgt. Iets minder mooi is ook goed, zolang je maar oprot.
Ik heb er wel een verklaring voor: onderschatting en niet professioneel, niet mentaal alles (willen) geven. Juventus vreet je op, Go Ahead Eagles wil PSV opvreten, dus dan zul je minimaal die instelling van Go Ahead moeten hebben. Het iedere keer voor je tegenstander willen komen. Dat zag je tegen Juve ook heel goed. PSV stond aanvallend altijd voor aan, de bal vrij in de voeten spelend zonder verdediger, van de medespeler.
24 Comments
I really appreciate your passion for creating quality content. Your videos are always full of energy and inspiration!🍭🏝🤟
Your videos are always a delight. Thank you for your skill and creativity.🦩🐺🦏
🔥🔥🔥
Noano❤❤❤
Hij vindt het zelf ook leuk dat ajax eerste staat
Maybe that's the secret strategy: confusion as a tactic! Must be working… or maybe not? 🤔
Waarom maakt hij dat scheet geluidje niet meer tussendoor, dat was altijd het leukste aan zijn inteviews
Sterspeler🫶🏻
Gefeliciteerd met de overwinning, woensdag winnen & volgende week zaterdag gewoon weer gelijk spelen of verliezen. Dan kunnen jullie in ieder geval nog een rondje op de trekker door Eindhoven met de beker. 😊
Maakt niet uit jonge, alleen maar beter voor Ajax oftewel je echte club 😉🤝
Inderdaad terrecht 🥈e, want Ajax staat lekker 😍🥇e ❌❌❌
Hij is de enige die gwn in interviews zegt wat hij wilt en niet als n npc praat
Makkelijk kampioen van Nederland worden hahaha. Spelen allemaal voor hun zelf kunnen zichzelf alleen motiveren als ze op een Europees toneel spelen anders is het helemaal ruk. Nee Noa voor kampioen te worden zit je bij de verkeerde club gozer. Daarvoor moet je toch echt in Amsterdam zijn. ❌💪❌💪❌💪
lekker zakkie chips nu bro🎉
Jouw probleem: Mentaliteit en fatsoen
Pff pff pff pff
Geweldige speler! Een van de beste bij PSV💯❤️
Na je schoffering van het gehele Eindhovense publiek hoop ik dat je aan het eind van het seizoen een mooie transfer krijgt. Iets minder mooi is ook goed, zolang je maar oprot.
Wat een grootspraak. Juve is echt niet de Juve van vroeger. Zelfs AZ of FC Twente kan thuis makkelijk van ze winnen
Ik heb er wel een verklaring voor: onderschatting en niet professioneel, niet mentaal alles (willen) geven. Juventus vreet je op, Go Ahead Eagles wil PSV opvreten, dus dan zul je minimaal die instelling van Go Ahead moeten hebben. Het iedere keer voor je tegenstander willen komen. Dat zag je tegen Juve ook heel goed. PSV stond aanvallend altijd voor aan, de bal vrij in de voeten spelend zonder verdediger, van de medespeler.
Overschatte speler. Is zogenaamd de grote ster maar heeft nergens 3 weken achter elkaar fatsoenlijk gespeeld. En dat voor iemand van 25
Aanpassen aan het niveau noem je dat.
Laat die stumperd eens normaal Nederlands praten 😓
Prrrrt prrrrt