Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads ajaxプレーヤーDavy Klaassen after ajax -Go Afly Eagles
@Yabbus23 on 2025-02-23 8:15 PM Als ik ergens een hekel aan heb is het verslaggevers die zichzelf wel erg grappig vinden en totaal geen fatsoenlijke voetbal inhoudelijke vragen kunnen stellen
@MrRubenSchaafsma on 2025-02-23 11:39 PM Slechte vragen met goeie antwoorden. Laten we gewoon blij zijn. Met alles, behalve het spel. Maar ook dat wordt beetje bij beetje beter. Als je kampioen wordt, doe je het onmogelijke. Groeten uit Brazlië
@Paul-w1j4y on 2025-02-24 2:44 AM Een journalist die zichzelf grappig vind, het moet niet erger worden.
@maartenverdouw4688 on 2025-02-24 2:33 PM "Eindelijk een goede keeper" dat kun je zeggen in een team met vertrouwen in elkaar. Ook een goede quote voor Mike en Valentijn om weer smerige laster uit elkaars 'duim' te zuigen.
@IvarKoster on 2025-02-24 3:38 PM Wat een gast he 🙂 Ook gewoon mooie normale antwoorden. Blij met hem in ons aller Ajax !
12 Comments
Als ik ergens een hekel aan heb is het verslaggevers die zichzelf wel erg grappig vinden en totaal geen fatsoenlijke voetbal inhoudelijke vragen kunnen stellen
💪💪💪
Top gozer respect voor die man…
ik ben trots op jullie ajax 🤍❤️🤍❌❌❌
Slechte vragen met goeie antwoorden. Laten we gewoon blij zijn. Met alles, behalve het spel. Maar ook dat wordt beetje bij beetje beter.
Als je kampioen wordt, doe je het onmogelijke.
Groeten uit Brazlië
Wie is deze afgrijselijke vent van een interviewer?
Een journalist die zichzelf grappig vind, het moet niet erger worden.
Kan niet meer mis gaan wat een onzin zeg ik als Ajacied
Eikel
Ze hebben hem handschoenen gegeven😂😂😂😂😂
"Eindelijk een goede keeper" dat kun je zeggen in een team met vertrouwen in elkaar.
Ook een goede quote voor Mike en Valentijn om weer smerige laster uit elkaars 'duim' te zuigen.
Wat een gast he 🙂 Ook gewoon mooie normale antwoorden. Blij met hem in ons aller Ajax !