Aaron Mooy Melbourne Cityのゴールとアサイト2015/2016 Song Steam Phunk-感情https://www.youtube.com/watch?v=ickmfiql7iアーロンフランクムーイ(1990年9月15日生まれ)は、オーストラリアのメルバルンシティでミッドフィールダーとしてプレーするオーストラリアのプロのサッカー選手です。シドニーで生まれたムーイは、ニューサウスウェールズのスポーツ研究所とボルトンワンダラーズのユースフットボールをプレーした後、セントミレンでプロのデビューを果たしました。ムーイはシドニーに戻り、2012年にシドニーのワンダラーズ西部でプレーし、2年後にメルボルンシティに移りました。 Mooyは、4つのゴールで11回、ナショナルチームのために締めくくられています。彼はまた、2009年のFIFA U-20ワールドカップで演奏しました。彼は多くの人から、彼の前例のない才能の増加のために、サッカルーの今後のスターであると考えられています。
22 Comments
So class this guy
he's pretty good at scoring from deflections… almost 3mins of footage and i think i saw 1 clean goal…
One of my favorite a league players. if he plays well vs England tonight he'll be off to a good club. I think he can make it at a big club, just needs some game time once there to settle
welcome to club bruges
he wears a magic hat 😛
UNPREDICTABLE welcome to Man City
From out of nowhere! Welcome to city!
I believe we could of gave the youngsters a shot , Jack Byrne was a great option but we decided to loan him out , vintage city …we have the best academy in the world but we never give them a shot .It's now even harder for the likes of Manu , Aleix ,Brahim Diaz and Jack Byrne to get into the first team .But welcome to city mate .I thought things would change but we have shocking youngster management . C'Mon City
Man city …mooy…goog
He kinda plays like James Milner
PR-stunt he is not gonna get a single game in the premier league.
He reminds me of Shelvey….and not just in appearence
Worst standard of pro football I've ever seen btw
Is every one here because he's moving to Man City
2:10 well shit
Most of the goals are deflection…But he looks good tho
guardiola, you sir, know how to choose wisely
Welcome to Huddersfield!
Good player ..
yes what a signing for Huddersfield
miss him already
Moved permanently to Huddersfield and played very well on his debut 😀 GO AARON, gone on to bigger and better things!