Share.

24 Comments

  1. Seviyoruz seni kara oğlan.. Elinden gelenin en iyisini yaptığının farkındayız. Öte yandan Webo'nun söyledikleri o kadar doğru ki çağımız çocukları hareket etmekten imtina ediyorlar. Dediği gibi sosyallik ve spor faaliyetlerinde gün geçtikçe zayıf kalıyorlar..

  2. Ankaragücüme, Kalenga ve Augustine den sonra gelen, en iyi siyah derili herhalde. Neden bilmiyorum bu adam çok sempatik ve bizden biri gibi geliyor bana.

  3. Özür dileriz Ankaragücü bir Trabzonsporlu Olarak lütfen Hemen geri dönün süper lige
    Bizim salak Enis golleri atmasaydı şuan siz değil Konyaspor düşecekti Helal Edin Hakkınızı

Leave A Reply