アーセナルは、インフォームオオカミとの必死の出会いで3ポイントを獲得するために劇的な遅いカムバックを完了しました。 90分間にわたってショットを雨が降ったにもかかわらず、Hwang Hee-chanの前半のストライキは、私たちの遅いターンアラウンドまで、断固としたオオカミ側にとって決定的であるように見えました。残りの10分で、ニコラス・ペペはスピンし、箱の中でよく仕上げてレベルを引きます。しかし、より多くのドラマが続くことでした。ゲームが怪我の時間に入ったとき、オオカミの時間を浪費したために追加されたとき、キャプテンのアレクサンドル・ラカゼットは、エミレーツの群衆を歓喜に導くために、近いポストでキーパーから離れて発砲しました。ヨーロッパの資格のためのレースで大きな瞬間のように感じました。試合全体のトーンを設定したのは、活気のあるスタートでした。ガブリエル・マルティネッリは最初の2分以内のエリアに降りましたが、ロマン・サイスが訪問者のためにネットにボールを持っている前に、それは公正な挑戦でした。数分以内に、オオカミには数えられたものがありました。 2週間前にMolineuxでゲームの唯一のゴールを決めたガブリエルは、今回は悪役でした。彼のバックパスはファンにまっすぐ行き、韓国人は緊密な角度から得点しました。ラウル・ジメネスは、影響力のあるダニエル・ポーデンスによってセットアップされた後、その後すぐにリードを2倍にする大きなチャンスがありましたが、彼のショットをちょうど大きく転がしました。砲手は応答する必要がありました。アレクサンドル・ラカゼットは、マーティン・オデガードがブカヨ・サカからの素晴らしい仕事の後、エリア内でブロックされる前に、近距離からサイドネットに発射しました。サカ自身が次の試みをしましたが、彼のショットはオフサイドのtrapを破った後、十分に充電されました。ラカゼットは長距離から簡単に保存され、ガブリエル・マルティネリのために1つを引き戻して刺しました。それはすべてアーセナルでしたが、組織化されたオオカミの防衛はしっかりと立っていました。後半の最初のチャンスはオオカミに落ちました。ファンは疾走し、アーロン・ラムズデールの脚にショットを通しましたが、慈悲深く直立しました。サカにはいくつかのショットがブロックされていましたが、混雑したオオカミのペナルティエリアは、違反が困難であることが判明していました。ラカゼットは次に彼の運を試してみましたが、むしろターンで彼のショットをひったくりました。彼の次の努力はより良いものでしたが、今回はホセサは最後の20分に進むプレッシャーを維持したとき、コーナーのためにそれを去りました。その後、最後に、夕方の23回目のショットで、ペペはスピンし、エディンケティアのカットバックから家を発射しました。それは私たちにふさわしい以上のものであり、ついに勝者を見つけるために10分弱でした。 OdegaardのショットオーバーとSakaは低音を節約し、それがそうでした。しかし、ラカゼットには他のアイデアがあり、SAで強力な努力をした後、ボールは貴重な遅い勝者のために家に迂回しました。 #Arsenal #Lacazette #NICOLASPEPEは、ブカヨサカ、エミールスミスロウ、ヴィヴィアンヌミエマ、ニコラスペペ、アレクサンドルラカゼット、リアウィリアムソン、ベルンレノ、ニキタパルス、ニキタパルス、マナフリス、マナブ、マナブリス、マナブ、マナブ、マナブ、マナブリス、マナブ、マイナス、マナブリス、マイナスパリスなどに近づくために、試合のハイライト、トレーニング、舞台裏をお楽しみください。 Takehiro Tomiyasu、Kim Little、Gabriel Martinelli、Aaron Ramsdale、Beth Mead、Ben White、Thomas Parteyなど。公式のアーセナルYouTubeチャンネルを購読する:https://arsn.al/youtube Facebookでフォロー:https://arsn.al/facebook Twitterでフォローしてください:https://arsn.alアーセナルフットボールクラブの公式YouTubeチャンネル。より多くの試合アクション、ハイライト、トレーニングビデオについては、デジタルメンバーになり、アーセナルプレーヤーにサインアップしてください。それは無料で、ゲームの本拠地です:https://arsn.al/arsenalplayerアーセナルフットボールクラブは1886年に結成され、13のリーグタイトル、14 FAカップを蓄積しました。彼らの最大の選手には、ティエリー・ヘンリー、デニス・バーグカンプ、トニー・アダムス、イアン・ライト、ロバート・ピアーズ、リアム・ブレイディ、パトリック・ヴィエイラ、クリフ・バスティン、チャーリー・ジョージが含まれます。
48 Comments
remember that pepe is a worldclass player
ohh I cant wait to see the bench cam COYG ,really enjoyed the game. chamions league is ours if we continue to show performances like this
Arsenal is always a pleasure to watch ♥
It's arsenal 2 but wolves won!!! Stop celebrating 😄😔😂
I was sad until the last minute ….we made it 🙌 🙏 🤪 👏 👌 💪
That's great from pepe
Let's ensure we don't loose any point
Coming back to this highlights is unnogotiable, what a win.
Pepe is the reason we won this game, he deserves more minutes.
Aku rindu Arsene Wenger
Aku rindu juara
when are you unloading accses all areas for this game?
Pepe played good for the 10 minutes. He's my man of the match
arsenal win win
👏👏👏👏
This was my best game since the beginning of the year. I love the energy the players put in the game from the first min to the last. They really deserved a win
They didn't post all access and bench cam,,, yyyyy
Laca did the "ozil" shot
pepe is class wouldnt mind if he started
Two goal from Martin Ødegaard masterclass 🔥
Where's the bench cam lads?
If arsenal get a world class striker in the summer, we are going to be challenging for top 3 next season
fantastic …..
We look like we are enjoying our football and also the players look happy and confident, well done to our manager and his trainers.
Pepe is gold! He just needs a coach who can manage him; not bench him!!! He is one of the best in that squad!!
Despite the economic downturn, I'm so happy😁. I have been earning $7,000 weekly returns on my $10,000 investment
No offence, but is the commentator a Spurs fan? We score a last minute winning goal in a vital game against the side directly behind us, and the best he can do is 'and into the back of the net'? 0 passion, please hire someone who actually cares about the club, I could have done a better job…
Laca's celebration reminds me the celebration of henry done on his return to arsenal after he scored against leeds even his face looks the same
Lacazette: I don't always score…but when I do it's epic!!
Was it lacazette or own goal?
I really love my team arsenal even if we don't take trouphy but are happy🥰🥰♥️♥️♥️
1:59 that player is a giant!
i want the bench cam for this one pleaseee🥺
Nicolas Pepe. Salut
Lindos ❤️😍
I can never forget this win 🥺
It felt good being a gunner again
A month on and the feel good feeling arsenal fans had has faded 😅
1 DOWN TO 2 1 UP WELL DONE GUNERS
😅
Goal kedua ne keren one two seng apik
Coming back to watch these when i need to let them nerves settle✊
This game had me shaking as an Arsenal fan
Pepe > any new striker we will sign
Brilliant goals Pepe and Laca.
Good bye Laca. Hope you have a great time in France.
Watched this game live and the highlights still give me chills. We may have not achieved top four, but this was such a core season in Arsenal history!!!
What a game..
Coming back to this.. we have to give pepe another chance..
Should have sold nketiah instead of pepe
nobody will ever convince me pepe was a bad player