Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads ネルソンはガラタサライに戻っていますか? #nelsson #galatasaray #futbol #ramadanwithyoutube
@KomutanMourinho on 2025-03-05 7:34 PM CUESTA kalsaydı ayıp ettiniz adama adapte olması lazım mis gibi oynuyordu #gitmekalcuesta
@Cemocan19 on 2025-03-05 7:48 PM Cuestanin manajerine söyleyin onu romaya önersin onu alsinlar 10 mio satin alma opsionuyla 😂😂😂 nelsson geri gelsin tabi
@LAZO2828 on 2025-03-05 8:40 PM AYRİ YAZİLAN Kİ Yİ TAKİPTEN CİKTİM İSİ GUCU ALGİ YAPMAK ACUNUN PARALİ ASKERİ OLMUS ARTİK SEROTTOYU TAKİP EDİCEM ETLİYE SUTLUYE KARİSMİYO DOGRU HABER SUNUYOR ❤
@zehratetik7378 on 2025-03-05 10:49 PM Cuesta bir kaç maç daha oynasa GS batıcak abi😊 Viktor daha iyi
@Blueberry1196-v9c on 2025-03-06 2:23 AM Kasımpaşa maçında cuesta girince kaybettik dedim doğru daa oldu
@fanatik_galatasarayli37 on 2025-03-06 3:49 AM Herhalde şu anki maçların formsuzluğu nelssonun ahı var diye
@GülsenCirapli on 2025-03-06 7:54 AM bikaç maç daha oynasa batırır GS nin parasını yiyo o 1 milyon euro bile haketmez cuesta artık git bu takımdan
@ttoxy3452 on 2025-03-06 1:30 PM Cuesta Nolur Kal Yönetimi S*k. Yinede Kal. Nolur Abim Benim. Beşiktaş Derbisinde 90 Dakika Sahada Kal. Abim Benim Seviliyorsun.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
33 Comments
cuesta neden gidiyor
Adam akıllı transfer yapamıyor bu bizim takım
At gibi giden it gibi geri gelir
Hee Carlosu oynatalimda fener şampiyonluğu alsın demi
O Cuesta’yı alan İbrahim’in götüne kabile mızrağı girsin.
Cuestadan iyidir
CUESTA kalsaydı ayıp ettiniz adama adapte olması lazım mis gibi oynuyordu #gitmekalcuesta
Keşke cuesta gitmesedi😢😢😢
Aman aman oynamasin o cuesta
Cuestanin manajerine söyleyin onu romaya önersin onu alsinlar 10 mio satin alma opsionuyla 😂😂😂 nelsson geri gelsin tabi
2 hafta oldu daha sanki bimden kulaklık alıyoz
AYRİ YAZİLAN Kİ Yİ TAKİPTEN CİKTİM İSİ GUCU ALGİ YAPMAK ACUNUN PARALİ ASKERİ OLMUS ARTİK SEROTTOYU TAKİP EDİCEM ETLİYE SUTLUYE KARİSMİYO DOGRU HABER SUNUYOR ❤
Nelsona verilen zamanı cuestaya niye verilmiyo ?
Okan istifa
Gelsin gelsinnn
Gelsin ya
NELSSON hemen gelsin. Cuesta piçi bizi bitirdi be
Nelson'da çok iyiymiş gibi algı yapıyorlardı
Cuesta bir kaç maç daha oynasa GS batıcak abi😊 Viktor daha iyi
Hayır oynamasın
Dönsün aga
adamsın nelson(İmmobileye mükümmel asist)
Kasımpaşa maçında cuesta girince kaybettik dedim doğru daa oldu
Herhalde şu anki maçların formsuzluğu nelssonun ahı var diye
Kral geri dön 😢 …..
bikaç maç daha oynasa batırır GS nin parasını yiyo o 1 milyon euro bile haketmez cuesta artık git bu takımdan
Carlos fiesta kiralıkmı? Yoxsa satınmı aldılar?
Cuesta Nolur Kal Yönetimi S*k. Yinede Kal. Nolur Abim Benim. Beşiktaş Derbisinde 90 Dakika Sahada Kal. Abim Benim Seviliyorsun.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
aga cuesta yüzünden nelsonu mumla arıyoz şimdi
ㅤ
Carlos sezon sonu değil hemin gitsin acil
Adam daha yeni gitti daha yeni geliyor
Abi tovbe de ya