Share.

20 Comments

  1. şu mac 1-2 Karagümrük yenmişti son haftadan 1 hafta önceydi fb o hafta içerde sivasi yense son haftaya lider girecekti kayseri deplasmanına lider çıkacaktı salak gibi yenildi bu fırsatı tepti şampiyonluğu da verdi

  2. Şu larin çöp diye diye futbolcumu değil diye diye göt oldular yavşak medyamız adam kanat forvet ligin kralı oldu asit gol yağmuru oldu öyle gittti

Leave A Reply