Share.

8 Comments

  1. Goede oude tijden. Leuk om vd gijp en van gaal te zien voetballen. En gullit!!! Ik dacht dat van Gaal toen al gestopt was als speler. Maar hij is nog aanvoerder zelfs..

Leave A Reply