Share.

33 Comments

  1. Bizi önce galatasaray maçında rezil etti fener ve trabzon maçlarında hiçbirşey yapmadı şimdide antep ve konyaya rezil etti balon pimmobile beşiktaşın beka sorunudur✍️

  2. Adam gari kovaladigi kadar top kovalasa iyi yerlerdeydi bende diyom son zamanlar niye ayakta duramiyor diyorum 😂

  3. Ayran gönüllü atom karıncam benim bu karıda devrim gibi değil belli sonradan gôrme 100 km uzaktan tanırım bu karı bunla evlenir demedi demeyin yeterki atomon maaşı dolar yatsın 😎

Leave A Reply