Share.

36 Comments

  1. Tadic on numara bir yeden olur Anadolu takımlarına karşı yoksa Fenerbahçe çivi gibi kadro korması lazım böyle ihtiyarlarla olmaz Fenerbahçe seneye gidip son alması lazım gidip bütün takımı darmadağın eden cerny alması lazım cerny bir de 27 yaşında osaiden daha iyi sağbek kesinlikle alınması lazım

  2. Dzeko gercekten cok buyuk bi oyuncu kendisi sahada her seyini ortaya koyuyo dakika 90 olsa bile kosmadik yer birakmiyo fakat artik 39 yasinda kendisini ne kadar sevsem de sene sonu guzel bi ugurlamayla vedalasilmali. Tadic nereye giderse gitsin

  3. Şunu görmek için futbol bilmeye gerek yok, iki yıl haybeye gitti. Real Madrid fener kafasını yaşasaydı Ronaldo hala oynuyordu takımda

  4. dzeko süratli değil tamam ama bitiriciliği çok sağlam onun kadar iyi şut çekeni bulamayız diye korkuyorum. bir de adam en genç zamanında da yavaştı zaten kariyerinde hiç bir zaman hızıyla ön plana çıkmadı ama tadice katılıyorum onun pozisyonunda hız daha önemli ve ben oyununu pek beğenmiyorum

Leave A Reply