Abou bi 120 hafta sakat kalsın. Kimse ayak yapmasın. Senide yiyecekler hocam. Bu takımda problem futbolcular. Futbolcuların çoğu gitsin. Takımda gruplaşma var.
Rıza saygıdeğer bir Beşiktaş lısın eyvallah. Mevcut futbolcular senin saygınlığını bitirir demedi deme. defans tamamı orta saha gedson hariç hepsi forvet hepsi yani gedson hariç hepsi gitmeli Mert kaleci o ayrı kalabilir. Mert ve gedson ile maçlara çıkacaksın ona göre.
Senolu bu takim yedi abouda dahil Ben irkcilik yapmak istemiyorum kesinlikle oyle bir insanda degilim ama takimdaki butun afrikali oyuncular gitmeli maalesef ve ayrica rosierdde gitmeli bu takimdan altyapiya biraz agirlik verilip bikactanede nokta transferle iyi yolda oluruz zaten en buyuk problemide anc nin tekrar baskan adayi olmayacagi aciklamasiyla cozduk
Abu bana göre hemen gözden çıkarılacak futbolcu deyil tek taraflı da düşünmek lazım Sergen döneminde yönetimin zamanında masaya otursaydi istediği teklifi verseydiler yine oynardı
sakat makat değil, inanma hocam geçenki gelişindede aynisını yaptı 10 maç takımı yanliz bıraktı.Yalan beyandan yüklü miktarda ceza verin sözleşmede öyle bir madde varsa tabii😅
Bu abuş'da abuş diyenlere hep "bu adam takımı lig bile düşürür" dediğimde hep linç edildim.. İki ay dinlenir, kafasına göre takılır sonra çıkar bir gol atar başlar yine bizi taraftar "abuşşş abuşşş" demeye.. Rıza kaptan inşallah takımın içerisindeki bunun gibilerini temizler, gerçek Beşiktaş ruhu ile sahaya çıkacak futbolcular ile yola devam edersin..
Bu Abubakar artık kabak tadı vermeye başladı. Bu nedir kardeşim ya, ilk geldiğinde, gidişi olaylı oldu, ikinci geldiğinde 3. Lig takımlarından bile teklif alamazken Beşiktaş ona bir şans verdi ama Beşiktaş i öyle bir yerde sattı ki az kalsın şampiyonluktan olacaktık. Hiç gelmemesi lazım iken yine geldi ve yine aynı karaktersizlikleri devam ediyor. Bu nedir kardeşim, Dünyanın tek topçusu bu karaktersiz mi.? Kovun gitsin ne hali varsa görsün.. koca Beşiktaş i 3 tane ciğeri beş para etmez topcunun oyuncağı ettiniz
41 Comments
Hocam gerek yok koy rebici sov yapsın
E niye sordun aq kdkfkfjfhf😂😂
Abou bi 120 hafta sakat kalsın. Kimse ayak yapmasın. Senide yiyecekler hocam. Bu takımda problem futbolcular. Futbolcuların çoğu gitsin. Takımda gruplaşma var.
Milli maç için hemen gitti ama nerde sakatlık
Abounun adam olacagi yok hep şov gönderin bidaha da gelmesin
Rıza saygıdeğer bir Beşiktaş lısın eyvallah. Mevcut futbolcular senin saygınlığını bitirir demedi deme. defans tamamı orta saha gedson hariç hepsi forvet hepsi yani gedson hariç hepsi gitmeli Mert kaleci o ayrı kalabilir. Mert ve gedson ile maçlara çıkacaksın ona göre.
Ozkaynak+ mert+gedson gerisini koy sepete
İyi bjk kulüp karar alsın haftaya Afrikalı milli maça da gitmesin milli maça giderse dönmesin bunun karakteri böyle
Abubakar yazıklar olsun sana sattın beşiktaşı şu maçlara çıksan galiptik belkide
Seni adam sanmıştık abu bir icardi olamadin
Defansta bir Necip kalsın, Onur'da kalabilir..
Abubakar problem yaratmaya başladı yolları ayırmak lazım
Abu dahil roseir falan hepsine by by .uönetimle beraber .defolsunlar hocam.Aynı nı sergenede yaptı .defolsun
Ayağında top tutamayan forveti salın gitsin.Attığı inanılmaz gollerle hafızamızda güzel anılarıyla kalsın.
Biz önceden söyledik gelmesin diye geçen sene yaptıkları ortada kahpeliğini yapacak yine
Adamsın hoca
Abuyu bitir büyük kaptan yoksa seni kepaze eder benden söylemesi. Ondan gelecek hayır allahtan gelsin.
Bizde sakat çok hocam.
Daha normali gelmedi
Dümen yapıyor
Ya ne sikintisi o c butun renki bozuk oyunculari yollayin hocam
Abunun alınması hataydı sergenden sonra zaten.
Senolu bu takim yedi abouda dahil Ben irkcilik yapmak istemiyorum kesinlikle oyle bir insanda degilim ama takimdaki butun afrikali oyuncular gitmeli maalesef ve ayrica rosierdde gitmeli bu takimdan altyapiya biraz agirlik verilip bikactanede nokta transferle iyi yolda oluruz zaten en buyuk problemide anc nin tekrar baskan adayi olmayacagi aciklamasiyla cozduk
Abu bana göre hemen gözden çıkarılacak futbolcu deyil tek taraflı da düşünmek lazım Sergen döneminde yönetimin zamanında masaya otursaydi istediği teklifi verseydiler yine oynardı
Hocam luka mordrid alsana
Paralari verilmiyor…futbolcularin
Abuş iyileşsin ilk talibine 3 e 5e bakmadan satalım.
Gönderin şu adamı ya adam sandık bizde Aboubakar'ı İcardi iğneyle maça çıkıyor bu para peşinde sg bu takımdan Aboubakar
Abo sahtekar eger sahtekar olmasaydi sampiyon oldugumuz sene bizi yalniz birakmazdi.futbolcular sahtekar ayak yapmasinlar
Gönderin şu Abu yu Sergen onun için söyleyeceğini söyledi karakter önemli
sakat makat değil, inanma hocam geçenki gelişindede aynisını yaptı 10 maç takımı yanliz bıraktı.Yalan beyandan yüklü miktarda ceza verin sözleşmede öyle bir madde varsa tabii😅
Bu abuş'da abuş diyenlere hep "bu adam takımı lig bile düşürür" dediğimde hep linç edildim.. İki ay dinlenir, kafasına göre takılır sonra çıkar bir gol atar başlar yine bizi taraftar "abuşşş abuşşş" demeye.. Rıza kaptan inşallah takımın içerisindeki bunun gibilerini temizler, gerçek Beşiktaş ruhu ile sahaya çıkacak futbolcular ile yola devam edersin..
rıza hocam soruyu sormanız ayıp olmuş biraz ajnJSAKLGNGŞLSANSGA
Yalandan sakatim deyip duruyorr
ulan karektersiz Riza sonunda ulasabildin besiktas gibi karektersiz takima ,turkiye liginde nekadar karektersiz hoca varsa ,bu besiktas hepsiyle calisdi
Yola gitsin hocam gönder gönder yürü abuş
❤
Abu yu yollayın
Devre arasi yollayin gitsin genclere onem verin bu yil bitti nasilsa hedef yok bari oyuncu kazanalim
İnsallah bu hoca gitmez .istedigi kadroyu olusturursa basarili olur .oncelikle kadronun temizlenmesi gerekiyor bir kac genc haric
Bu Abubakar artık kabak tadı vermeye başladı. Bu nedir kardeşim ya, ilk geldiğinde, gidişi olaylı oldu, ikinci geldiğinde 3. Lig takımlarından bile teklif alamazken Beşiktaş ona bir şans verdi ama Beşiktaş i öyle bir yerde sattı ki az kalsın şampiyonluktan olacaktık. Hiç gelmemesi lazım iken yine geldi ve yine aynı karaktersizlikleri devam ediyor. Bu nedir kardeşim, Dünyanın tek topçusu bu karaktersiz mi.? Kovun gitsin ne hali varsa görsün.. koca Beşiktaş i 3 tane ciğeri beş para etmez topcunun oyuncağı ettiniz
Aboubakar iyi oyuncu