Ne var bunda güzel kardeşim bazı insanlar yerin 200 metre altında çalışıyor madende bazıları da çöpten kağıt toplayarak para kazanıyor sadece çevrene iyi bak
Amk adamin nerde idman yaptiginin ne onemi var? Adam sonuc olarak fizigini teknigini korumak icin antrenman yapiyo. Nerde yaptiginin yada kimle yaptiginin ne onemi var?
abu beşiktaş efsanesi falan değil sergene ben para vermezlerse maça çıkmam dediği an bütün herşeyi çöpe attı şampiyon olduğumuz sene son 11 maç oynamadı para yüzünden orrrrrospu çocugu
Adamda form tutacak durum kalmamış ki siki taşını ikinci sefer getirmesi çok büyük bir hataydı gelen ilk maçta iki gol atıyor sezon sonuna kadar yatıyorlar
29 Comments
Abiii orası benim futbol kurs
bende vura ozcabalr
Quaresma bi düşse gündem olur ama aboubakar düşse bir şey olmaz değilmi
Mersin’de yaşıyorum
Arkadaşlar burası Mersin Yenişehir ben burda kursa gidiyorum
Orası Juventus academy halı sahası değilmi
Abu arkadaşlarla yaparsak adam eksik olursa Kıbrıs'a bilet al ihtiyaç olursa gelirsin
Hem sen inşatta değilmiydin aq.
Ne efsanesi lan olsa olsa kestane olur
Ne var bunda güzel kardeşim bazı insanlar yerin 200 metre altında çalışıyor madende bazıları da çöpten kağıt toplayarak para kazanıyor sadece çevrene iyi bak
Amk adamin nerde idman yaptiginin ne onemi var?
Adam sonuc olarak fizigini teknigini korumak icin antrenman yapiyo. Nerde yaptiginin yada kimle yaptiginin ne onemi var?
Abouya efsane mi dedi¿
Bbbbjjjjkkk
OLSUN ABUBAKAR YİNEDE EFSANE ❤
Ya abi benim abimde sizin halısahaya geliyor hatta sen tanırsın kaan
Paragöz herif
Benim gittiğim kursun stadı lan
Sihhatler olsun abi
Aboubakara efsanedir pimmobilyaya vereceginiz 6m parayı abou ya verseniz herif ronaldo kesilirdi bașımıza…
Abi bizim evin ordakine geliyo fotoğrafım var mezitlide
abu beşiktaş efsanesi falan değil sergene ben para vermezlerse maça çıkmam dediği an bütün herşeyi çöpe attı şampiyon olduğumuz sene son 11 maç oynamadı para yüzünden orrrrrospu çocugu
Aboubakar inegöle geldi
Abi yarın maçı Kayserispor ile hatayın yanına gidip foto çekinmeye çalışacam
Neee Türkiyenin en iyi kulübü Beşiktaş😂
Adamda form tutacak durum kalmamış ki siki taşını ikinci sefer getirmesi çok büyük bir hataydı gelen ilk maçta iki gol atıyor sezon sonuna kadar yatıyorlar
Ben mersindeyim giderim
O bjk nin efsanesi falan olamazz
adam futbolu salmış görende adam su satıyor sanacak aq
Mersin’de yaşıyorum aga artık her gün o halı sahayı ziyarete gidicem
👇 Oruç tutanlar