PSVに対する不法占拠者のために、ホストのSiem de JongはDavy Klaassen、Remko Pasveer、Urby Emanuelsonを受け取ります。フォーサムは、PSVに対する以前のゲームからの思い出に残る瞬間を振り返り、次の日曜日のゲームを楽しみにしています。 #topper►subscrbenow http://ajax.ms/subscribe►followUS Webサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http:/facebook.com/afcaax:http:/facebook:httpagra httpagram:httcajax.com/afrajax.com/facebook tiktok:http://tiktok.com/@afcajax beareal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.threads.net/@afcajax
33 Comments
❌❌❌
6 sec geleden. Veel succes met deze cruciale wedstrijd.
Alles geven Zondag speel ze maar kapot.
Zondag knallen jongens !! 👍💪🔥
❌❌❌ AJAX AMSTERDAM ❌❌❌⚽👍🏻
Die siem is ook wel één goeie presentator
❤❤
Siem jou vergeet geen enkele ajacied meer qua scoren. 2 tegen Twente 😂🙏legend's urbi siem alle 4
We waren gwn kampioen geworden als siem niet had gescoord
Toch bizar. 6 cup wedstrijden niet winnen..
erop knallen in Lampen stad! 👊voir de 3 punten
Is Davy zn kind vernoemd naar Alex?
❌❌❌
KOM OP AJAX!!!❌❌❌
Kampioenshap in het slot gooien mannen. 3 punten mee naar Amsterdam en het onmogelijke presteren.
Hier wat beelden van pasveer.
filmpje start 1 seconden
Pasveer : dat was het.
Hahahaha, het is en blijft een geniale kerel😂
leuk man ik vind dit soort items leuker met volwassen spelers. met de jonge spelers is meer kinder tv.
Alle 4 topgasten. Alle 4 geweldig hun betrokkenheid bij de club. Klaassen natuurlijk mister Ajax van de 21 eeuw. Maar Pasveer ik heb nog nooit een speler gezien die na zijn 35 alleen maar beter lijkt te worden.
Ajax, maak hier een maandelijkse podcast van! Met Siem als presentator, is echt top! Luister hier graag naar!
Dit voor elke klassieker en topper zou top zijn
Denk 2-1 Ajax
Leuke tafel boys
Top content de laatste tijd! Complimenten 👏🏽❌❌❌
Lets go strijders❌️❌️❌️
Siem de Jong is echt zo'n fijne presentator. 👍👍
Die miet met die wijvenknot kan de blafhik krijgen: PSV gaat winnen stelletje wijven!
Winnen of gelijkspelen is een win!
14:05 ipv pupil vannde week kunnen ze senior van de week doen 😂
ben bang dat Rosa helemaal overlopen gaat worden, tot nu toe heb ik nog niks gezien van hem dat ik zeg, wauw , eerder AI AI AI wat slecht
JAJA SIEM DE JONG HAD HET AL VOORSPELD : klaasen scoort de eerste haha 🎉 wie is hier na de goal van klassen?
Brengt geluk dit
Jullie mogen vaker voor spelen wie er gaat scoren
Mister 1-0 scoort maar weer is
Oh wat heerlijk zeg 👏🏾💯💯👏🏾
Jaja! Davy, Mister 1-0. Hij doet het weer 🚀
En zoals afgesproken heeft mr 1-0 zijn woord gehouden 😍