Selçuk inan, şu takıma yakışan en iyi hoca daha disiplinli ve işine önem veren, ben artık futbol cahili Okan buruk izlemek ve görmek istemiyorum, şampiyon olunsa bile kovulmalı
Bu toreira uzaktan şutları deneyerek iyi atiyor fenerede böyle atmıştı ama sonuç değişmedi yaralı kalp spazmı gecirirken okan suni tenefüste geç kaldı yaralıyı kaybettik sağlık olsun. Tebrikler BJK
Tff ve yalı örgütü inanılmaz kötü niyetli ellerinden geleni yaptılar 70 dk 10 kişi oynattılar ayıp günah yazık yabancı hakem niye febe için geldi de iki tarafta istemesine rağmen bu maça yabancı hakem gelmedi… spor bakanı namus meselesi yapıp şeref için talimat verse ülkede hakkaniyetli savcılar görevini ikame etse bu son şikeden çok daha pis şeyler ortaya çıkacak vesselam
Bu goldeki hatalar silsilesine bir bakalım. Öncelikle top torreiraya gelene kadar press yok. Torreiranın ayağına geldikten sonra press yok. Önünü kapatmak için en azından yaklaşma koşusu yapan yok. Uçsuz bucaksız bir boşluk ve şut çekmek için düşünecek kadar çok vakti var. Uygun açısı,mesafesi var. Bunların hepsi bir araya geldiğinde azıcık ayağı olan biri bile bu golü atabilir. 30 metre gol atmak için sürpriz bir mesafe değil.Bu golü torreira atmadı, yaptiğı birçok hatanın sonucu olarak beşiktaş yedi. Bana böyle fırsat gelse ben de atardım bu golü hatta atmışlığım da var.
Beşiktaşlı olarak golü tebrik ederim çok güzel ama yöneticisi hocası açıklamaları tam bir rezillik..adam olun Beşiktaş daha iyidi hak etti kazandı diyin bitsin.
42 Comments
Selçuk inan, şu takıma yakışan en iyi hoca daha disiplinli ve işine önem veren, ben artık futbol cahili Okan buruk izlemek ve görmek istemiyorum, şampiyon olunsa bile kovulmalı
Beşiktaş ın galibiyetine gölge düşürdü bu gol
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Okan istifa
Deplasman tribünü diğer tarafta, yine de manyak ses geliyor
Ulan antep bile yendi bunlari
Gs nin kendini tatmin etme şekli😂
Rafa geldi göstere göstere koydu 😅
Muslera yerine Günay olsa yenilmemiştik hiç oynamasa daha iyiydi
Mert büyük hata
Taraftarı tekte susturdu fark eden barmı
Güzel gol.
Adamın sezonda iki gol bar biri bize biri Fb.
A q mun tilkisi
Bu toreira uzaktan şutları deneyerek iyi atiyor fenerede böyle atmıştı ama sonuç değişmedi yaralı kalp spazmı gecirirken okan suni tenefüste geç kaldı yaralıyı kaybettik sağlık olsun. Tebrikler BJK
Kendisi bile. Anlamadi nasil gol olduğunu
Tff ve yalı örgütü inanılmaz kötü niyetli ellerinden geleni yaptılar 70 dk 10 kişi oynattılar ayıp günah yazık yabancı hakem niye febe için geldi de iki tarafta istemesine rağmen bu maça yabancı hakem gelmedi… spor bakanı namus meselesi yapıp şeref için talimat verse ülkede hakkaniyetli savcılar görevini ikame etse bu son şikeden çok daha pis şeyler ortaya çıkacak vesselam
Bu goldeki hatalar silsilesine bir bakalım. Öncelikle top torreiraya gelene kadar press yok. Torreiranın ayağına geldikten sonra press yok. Önünü kapatmak için en azından yaklaşma koşusu yapan yok. Uçsuz bucaksız bir boşluk ve şut çekmek için düşünecek kadar çok vakti var. Uygun açısı,mesafesi var. Bunların hepsi bir araya geldiğinde azıcık ayağı olan biri bile bu golü atabilir. 30 metre gol atmak için sürpriz bir mesafe değil.Bu golü torreira atmadı, yaptiğı birçok hatanın sonucu olarak beşiktaş yedi. Bana böyle fırsat gelse ben de atardım bu golü hatta atmışlığım da var.
Geçen maçta maçın en güzel golünü yenilen taraftan (Muci) atmıştı bu maçta da öyle oldu (Torreira)
Beşiktaşlı olarak golü tebrik ederim çok güzel ama yöneticisi hocası açıklamaları tam bir rezillik..adam olun Beşiktaş daha iyidi hak etti kazandı diyin bitsin.
Çokötü
Türkiyenin ve Dünyanin ilk ve tek ismi terörörgütüne karismis bir takimi yendi kartal.
Ama maç kaç kaç bitti gs- 1. Bjk 2
Rafa kuasilvaaaa
adam roberto carlos gibi gol atiyor
Çok güzel gol attı maçı izlerken gördüm zaten
Gs 2 bulsa bjk 3 atacakdi attiracaklardi veya gs cezalandiracaklardi
Yüzde yüz Mert'in hatası, öne çıkmış gereksizce, golüde yemiş
Fenerin köpeği
şutta bi numara yok,tamamen mert’in hatası
❤️☠️☠️☠️☠️😧😧😧😧😧🥹🥹🥹🥹🥹🙁🙁🙁🤠🤠🤠🤠🤠😴😴😴😴😴😴🤣🤣😁😁😁🏟️🧱
don gibi asmış ama he bir de böyle büyük maçlarda deplasman tribünün derinden gelen gooool sesi muhteşem…
BJK'liyim ama adam cidden mükemmel atmış helal olsun Torreira
Ulan şu Lucas’taki özgüven kimsede yok ya aidiyet hiç kimsede yok vallahi döküldü resmen Sara döküldü döküldü
Gerçekten mükemmel bir gol attı estetik olarak bu güzel beceri olarak Rafa'nın golü güzel
Kimsenin hakki uenmesin guzel gol ama skor 2-1
Hele bite bak bite babanız elinize verdi 🖤🤍🦅
Bişey dicem abdulkerimin ilk vuruşunda ox un eline çarpiyo sonra torreira geliyo ve hakem avantaja oynatiyo iyide elin avantajı olmaz 🤔
Golün öncesinde bizim Beşiktaşlı el yapmış ama hakem devam ettiriyor kuralları bilmeden elin avantajı olmaz
Olum okan bunu satsa biz naneyi yedik
Kara kartali sustu ani 😂
Attıkları musleranın hediyesi, attığımız Günokun çaresizliğiydi🦁
Gs boku yemiş haberi yok. 10 kişi kalmış yılın golünü atıyor yedek kulübesinde sevinen yok futbolcu tek başına seviniyor amk