エレディビジーのAjaxとNacの間のゲームの概要。 #ajanac►SubsubscrbebeNow http://ajax.ms/subscribe►FollowUSWebサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http://facebook.com/afcajax.com/afcamajax.com/afcamax. http://tiktok.com/@afcajax bereal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.threads.net/@afcajax

Share.

40 Comments

  1. Farioli with this team is winning the league do people know how crazy that is ? Like this club was in relegation places last year around November if im not wrong now possibly league champions ❤ well done 👏

  2. Niet super gespeeld maar wel de punten weer! In het verleden kreeg een bepaald team daar altijd veel lof en credits voor. Was een kwaliteit zeg maar. Opvallend weer: waarom werd er niet minimaal 1 x rood gegeven?? Is alles dan tegen Ajax geoorloofd? Bij espn rijnmond week huilen over gaaei die rood pakte en niets over die vieze bewuste schop tegen Wout…soo obvious. Anyways nu nog 6 te gaan boys. Op naar Willem II

  3. Taylor speelt echt als een beest dit seizoen. Wat een wedstrijd weer. Had vorig seizoen ook wel echt mijn twijfels bij hem, maar ook vandaag weer heerlijk

  4. Ik word gek van dat gewissel .Maar ik ben de enige en alles blijft goed gaan . Systeem Farioli werkt dus vooruit dan maar .Ik hoop alleen wel datbie Pasveer de kampioenswedstrijd last spelen .Want gek genoeg valt de man die Ajax nou al 3 seizoenen overal door heen helpt, buiten dat wissel systeem.Want nooit meer op doel .Dat verdient Remco niet .

  5. Die goal van Mokio is zo enorm knap, opent eerst zelf van rond de middenlijn op Edvardsen, hoe is hij zo snel bij de goal? Heel knap!

  6. Wat ik bijzonder jammer vind is het volgende: Waarom lopen de Ajax spelers tijdens de ereronden niet langs alle fans met een beperking achter het doel langs. Maar lopen ze rond de 16 meterlijn een beetje zwaaiend voorbij. Wat mij betreft een gemiste kans om deze fans een beetje extra te belonen.

  7. Wat was het heerlijk er weer eens bij te zijn na een lange tijd. En met een grote glimlach het stadion uit en naar huis. Taylor kreeg me stem, wat speelde hij weer ontzettend goed zeg.

  8. Boeit niet veel meer natuurlijk maar hoe was dat geen rood voor de keeper? De regel is toch niet dubbel straffen als ze voor de bal gaan, maar hij ging toch duidelijk voor de man?!

Leave A Reply