エレディビジーのAjaxとNacの間のゲームの概要。 #ajanac►SubsubscrbebeNow http://ajax.ms/subscribe►FollowUSWebサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http://facebook.com/afcajax.com/afcamajax.com/afcamax. http://tiktok.com/@afcajax bereal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.threads.net/@afcajax
40 Comments
Keep sharing your unique view of the world. Your videos always bring joy and inspiration.😈🏘🍎
Great video! You did a great job, keep pleasing us with your talent!😂🦕⛹️
Thanks for the interesting video.
🍇🍇 ( 🛴
I watch your channel with pleasure. Your videos are a real magic that adds positivity to my day.🐕🦺❓🦛
Count down for Crown
Konadu begon vandag echt bizar slecht, wel mooi dat hij zich herstelde met de penalty moment en een assist.
Op naar de 37de titel Ajacieden!
Laten we Ajax dicht bij de titel brengen⚪🔴⚪
Farioli with this team is winning the league do people know how crazy that is ? Like this club was in relegation places last year around November if im not wrong now possibly league champions ❤ well done 👏
Niet super gespeeld maar wel de punten weer! In het verleden kreeg een bepaald team daar altijd veel lof en credits voor. Was een kwaliteit zeg maar. Opvallend weer: waarom werd er niet minimaal 1 x rood gegeven?? Is alles dan tegen Ajax geoorloofd? Bij espn rijnmond week huilen over gaaei die rood pakte en niets over die vieze bewuste schop tegen Wout…soo obvious. Anyways nu nog 6 te gaan boys. Op naar Willem II
Taylor speelt echt als een beest dit seizoen. Wat een wedstrijd weer. Had vorig seizoen ook wel echt mijn twijfels bij hem, maar ook vandaag weer heerlijk
Man van de wedstrijd: Roy Kortsmit. Volgens mij heeft hij de zwarte band in het Judo, wat een techniek!
Ik word gek van dat gewissel .Maar ik ben de enige en alles blijft goed gaan . Systeem Farioli werkt dus vooruit dan maar .Ik hoop alleen wel datbie Pasveer de kampioenswedstrijd last spelen .Want gek genoeg valt de man die Ajax nou al 3 seizoenen overal door heen helpt, buiten dat wissel systeem.Want nooit meer op doel .Dat verdient Remco niet .
Wat een veerkracht dit seizoen. Is wel eens anders geweest
Nog maar 10 punten
lets go ajax!!!!!!! from las cruces new mexico
Weet iemand waarom Rugani niet speelde?
I hope this year we will win the league❤️🤍
Super, viva el Ajax❤, saludos🙋♀️💃
Ik mag hopen dat al die gasten die Taylor uitfloten nu uit schaamte hun seizoenkaart ingeleverd hebben.
Jaa Ajax. Keep going until the end❤
Bientôt le titre ❤
Zo weer een simpele 3 0 nog 6 te gaan
We’re going
To win the Eredivisie I can feel
It. 😊
❌❌❌ AJAX AMSTERDAM ❌❌❌⚽👍🏻
Imagine trying to argue that penalty on 32’😂he tackled him
Kampioenuuuuuh
Ooooooooh Ajax Amsterdam.Ooooooooh beste van het land.Ik volg je overal ik laat je nooit alleen.125 jaar de nummer 1!!!!!!!!!!!!!!!
Voor die gene die er geen strafschop in zagen: dit mag alleen bij judo.
wrm is de kwualiteit van deze videos altijd 480p ookal zegt die 1080. fix het even aub
100% ippon van Kortsmit
🤍❤️🤍❌❌❌
We are the champions 🏆 🥇
Die goal van Mokio is zo enorm knap, opent eerst zelf van rond de middenlijn op Edvardsen, hoe is hij zo snel bij de goal? Heel knap!
Ik was in dat wedstrijd in de stadion
Ze zeggen dat Farioli al weer weggaat na dit seizoen, dat zou zo jammer zijn. Wat een geweldige coach!
Wat ik bijzonder jammer vind is het volgende: Waarom lopen de Ajax spelers tijdens de ereronden niet langs alle fans met een beperking achter het doel langs. Maar lopen ze rond de 16 meterlijn een beetje zwaaiend voorbij. Wat mij betreft een gemiste kans om deze fans een beetje extra te belonen.
NAC is Beter
Wat was het heerlijk er weer eens bij te zijn na een lange tijd. En met een grote glimlach het stadion uit en naar huis. Taylor kreeg me stem, wat speelde hij weer ontzettend goed zeg.
Boeit niet veel meer natuurlijk maar hoe was dat geen rood voor de keeper? De regel is toch niet dubbel straffen als ze voor de bal gaan, maar hij ging toch duidelijk voor de man?!
Ajax wordt kampioen! Wij zijn Ajax wij zijn de beste! 🏟⚽️