Share.

26 Comments

  1. Adamlar tepki olmasin diye fener marşı çaliyor son ses😂😂😂😂 kaybettiği maç da komedibahce yaşa sen olmasan kime gülecez biz

  2. İyiki varsınız yüreğine diline nefesine sağlık güzel insanlar sizlerle paylaşıyoruz 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. Şikebahçemin çirkef taraftarı Galatasaray futbolcularını hep küfür ederek gaza getiriyor 😂 onlarda sağolsun kadıköy kayak merkezinde kaymadan gitmiyor

  4. Tam bir eziklik fenerlilerin yaptigi. Salaklar adam gibi tebrik etseniniz Galatasaray lilar tek laf etmiyecek ama böyle yaptikca ezilecekler.

Leave A Reply