Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads 10シーズンにわたってベシクタスの歴史についてマークを付け、スーパーリーグの歴史についてマークを付けたアティバ・ハッチンソンは、前回の試合でカシンパシャのネットワークを揺さぶることでサッカーに別れを告げました。 #atiba#beşiktaş#veda#kasımpaşa#penalty #stepotobus
@karsk8581 on 2025-04-22 8:31 PM Karakterli adamdı gsliyim ve çok mücadeleciydi böyle adamlara ihtiyaç var🎉
@soner01.70 on 2025-04-23 4:34 AM Galatasarayliyim ama Atiba gerçekten karakterli bir futbolcuydu. Gereksiz aşırılıkları yoktu. Yaşına rağmen iyi mücadele etti. 🎉🎉
@MHBLTEDITS on 2025-04-23 9:14 AM Bir de bu adam astım hastasıymış gerçekten takdir ettiğim bir oyuncuydu ahtapot gibiydi ve üstelik astım iken bu kadar müthişti gerçekten muazzam bir profesyonel
@alpargun on 2025-04-23 10:48 AM Futbolu belkide en iyi basit oynayanlardandı yerini halen daha dolduramadık
23 Comments
1. kim
Ve bu maçtan beri Kasımpaşa'yı yenemiyoruz😅
En yaşlısı kim
En yasli 1. Futbolcu kim?
Birinci kim
peki gol atan en yaşlı kim?
Bir babadır bizim için hakkın ödenmez AtiBABA
Karakterli adamdı gsliyim ve çok mücadeleciydi böyle adamlara ihtiyaç var🎉
Atiba'dan sonra bize düşen musratiyle onana😤
Birinci kim acaba. Çok merak ettim. İbrahim Öztürk olabilir mi?
Galatasaraylıyım bu adamı gerçekten seviyorum
Fakir kantesi
Galatasarayliyim ama Atiba gerçekten karakterli bir futbolcuydu. Gereksiz aşırılıkları yoktu. Yaşına rağmen iyi mücadele etti. 🎉🎉
Adam Türkiye’de fenerden daha çok şampiyonluk gördü la😂😂
1.kim
Bjk'nn aurelio'su 🎉
Enyaşlısıkim
1-0 geriye düşüp sevindiğimiz zamanlar
Bir de bu adam astım hastasıymış gerçekten takdir ettiğim bir oyuncuydu ahtapot gibiydi ve üstelik astım iken bu kadar müthişti gerçekten muazzam bir profesyonel
Maç bittikten sonra nasıl penaltı kullanıyor?
Futbolu belkide en iyi basit oynayanlardandı yerini halen daha dolduramadık
Son hafta Konyaspor maçıyla evimizde veda etmeliydi
İstanbulda 6 tane deprem oldu 🙁