引用元のポスト
🚨 Nemanja Matic: “Onana said they’re way better than us? When you are one of the worst goalkeepers in Man United history, you need to take care what you’re talking about”.
“If it was Van der Sar, Schmeichel or de Gea saying that, ok… but Onana, he’s one of the worst”. pic.twitter.com/Tg55gVkjfa
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) April 9, 2025
#サッカー
#マンチェスターユナイテッド
#ホイルンド
#アモリム
#デリフト
#ラッシュフォード
#ガルナチョ
#カゼミロ
#メイヌー
#ザークツィー
#ポグパ
#マグワイア
#アントニー
#テンハグ
#プレミアリーグ
#チャンピオンズリーグ
#CL
#ロマーノ
#2ch
#5ch
#なんj
【楽曲提供 株式会社 光サプライズ】
1 Comment
これアモリムも説明してたけど全文読んでたらオナナがリヨンに対してリスペクト押し出してるのよく分かるんだよな。その上でチームを鼓舞する意味合いで発言したって。外野が悪意ある切り取り方をしてそれにマティッチが反撃するっていうね。