Kieftjansenegmondgijpのこのエピソードでは、ゲストとしてWout Weghorst、Guus Hiddink、Martijn Krabbendamについて話しています。 Kieftjansenegmongijpへようこそ。エキサイティングな競争から、フィールド内外の物議を醸す決定まで、何も発見されていません。 Kieft、Jansen、Van Egmond、Gijpの鋭い分析、面白い逸話、ユニークな洞察を聞いてください。詳細については、当社のWebサイトをご覧ください:www.kieftjansenegmondgijp.com spotify:https://open.spotify.com/episod/4mblcojeprq9wrrytcpenh?si=bd5b816bcf341c4また、次のエピソードで議論してほしい反応にあなたの考えを残してください。 #voetbalpodcast #kieftjansenegmondgijp #footbal #eredivisie #championsleague #voetbalnieuws #podcastnl #dhutchpodcast #sportpodcast #analyses #voetbalhumor#oranje #jax #jax #jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax。 #voetballegends #gijp
47 Comments
Deze is veel beter als die met autoverkoper en wannabee grapjas!
Leuk mannen Martijn als vervanger moet vaker aanschuiven ook weer bij VI aan tafel of aan de bar.
Achjoh pleur op met je kakkerlakken tafel
Was weer even lekker. Bedankt mannen.
Hoe komt Rene Van Der Gijp erbij dat Guus Hiddink 80 is de man word 79 in november!!!
Hey hallo mannen, superrrr met Krabbedam.
Heerlijk genoten van jullie.❤
Door omstandig heden ben ik wat later, maar ik heb genoten van jullie….
Lieve groetjes Margriet van Bedaf
Kieft topper! Blijft aub met verhalen strooien
Hiddink is 78 Rene
Wim Kieft zijn neus klinkt behoorlijk verstopt., lijkt op een Colombiaans griepje, just saying
Krabbendam legendarisch moment toen die tegen Boskamp zei dat Feyenoord met moeite 20 miljoen waard was. Zeker dit verhaal eens ophalen in de podcast!
Goede podcast zonder rob jansen
je kan een aap wel uit de jungle halen maar dejungle niet uit de aap……
Aaaaiiit!! Krabbbieee Bomba liefde uit West Friesland
kieft neem wat rust ,rene wou je pakken maar heeft het gelukkig toch gelaten .
ik ga niet zeggen wat ik zag ,sterkte man .
vind het wel raar dat heel veel mensen het niet zien
Prima vervanging voor een keertje.
Het scheelt wel dat Latuheru niet tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk heeft gespeeld
Free Pakistani
Leuke combinatie met Krabbendam. Zou leuk zijn als het niet de laatste keer is
Opstelling maakt niet heel veel uit zolang kieft er maar bij is
Tuurlijk word Ajax kampioen
Vaker deze Presentatie doen Martijn !! Prima Gedaan
Krabby is echt een topper
Wie is zo zwaar geblesseerd geraakt in Rusland? Bud Brocken? Vond er niets over terug bij Meneer Google…
De heren denken dat trump een enorm ego heeft wat ook klopt maar denken ze niet dat zelenski misschien nog wel een groter ego heeft 😁 die laat zich al 3 jaar lang overal toe juichen en stuurt vervolgens duizenden mannen de dood in en ze hebben geen enkele behoefte aan een gesprek en oplossing! Heren doe eens iets onderzoek en ben niet zo lui en kijk steeds naar de programmaatjes op tv die allemaal steeds hetzelfde roepen
Heerlijke ontspannen 40 minuten genieten. Mooie chemie tussen Gijp en Kieft. Martijn deed het prima.
Vaker krabbedam uitnodigen!
KRABBEDAM, GOEDE VERVANGER
Prima combi met Martijn
Wim en rene hebben een midlifecrisis.. het gaat alleen over ruud geels v Basten.. nog effe en de uitzendingen worden gevuld met sjaak swart anekdotes
Krabby ipv de bestseller writer brengt een heel andere dynamiek aan tafel. Van Egmond is veel verhalender en put uit vele belevenissen van vroeger. Dat zijn zijn voorzetten voor Kieft en Gijp om verder te praten. Maar deze dynamiek met Krabby is ook een heel goeie. Prima vervanger. Moeten ze vaker doen.
Ik krijg altijd zo’n trek in die broodjes met gehaktballen die ik zie. Het water loopt me in de mond.
Wel makkelijk, privé-vliegles
Deed Martijn heel goed! Hij voelt de sfeer goed aan èn is rustig standaard vervanger voor Mich 👌👌 kan er ook een vervanger voor rob komen 😂
Leuk die grap over de stervende tante van van Egmond echt een voorbeeld hoe hij kan meevoelen met een medemens
geen krabbedam meer hoor
past er niet bij !
krabbedam is serieuze journalisme toon
gijp en kieft lullen gewoon lekker en leuk over voetbal
heerlijke podcast weer op het zonovergoten strand! Martijntje prima vervanger genoten!
Snap wel waarom Kieft wat minder is.
Als je bijna het hele seizoen word gecanceld en dan opeens 3-4 keer per week aan de bak moet.
Dan kun je het niet bijbenen.
Dat je Wim Kieft ruim 6 maanden niet uitnodigd snap ik sowieso niet.
Guus is 78
Tsja Marcel Peeper, wat een drama. Was een geweldige speler. Zo zonde!
Krabby aub vaste vervanger van die enge rob jansen wiens speekselgeluiden door merg en been gaan
Komt rustig over en komt prettig uit zijn woorden, Martijn is een goede vervanging 👍🏻
Krabbendam als extra gaat zo nu en dan ❤
Prima toon heeft die Krabbendam
Dik voor mekaar … deze setting!
puyol was BEEST HOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajax kan zeker kampioen word als 010tje zich zelf niet laat verkrachten
WANT FF gaat deze x woutje inzetten [sorry brobbs]
Krabbendam topgozer, vaker erbij!
Krabbendam mag vaker aansluiten hoor! Lekker podcastje weer