Osimhen olmasaydı ligi 5. bitirecek takımdı. Tek başına takımı sırtladı adam. Tam kara bulutlar çökmüş takımın üstüne, AZ vurmuş, Beşiktaş vurmuş, Fener yaklaşmış, adam penaltıyı Morata'ya verdi bütün kara bulutları dağıttı, takımı kenetledi. Gerçekten ligimize gelmiş en iyi santraforlardan birisi. Belki Dorgba ile 1.liği paylaşır.
Bu mactan şunu anladım szallai yedek de olsa gsde kalmalı morata gitmeli mertens gitmeli sara oynamadı ama iyi teklifle gitmeli kaan da yedek de olsa kalmalı ki rotasyona oyuncu kalması gerek jakops ise ? Ona 5 milyon ustu teklife gitmesi gerekir bence ve sasha boey alınmali sagda erenle ileride yıldız bir 10 numara osimhenle iyi bir kanat transferi ile birlikte seneye avrupada şlde ceyrek finali gorursek bu ulkede tek kral biz oluruz
27 Comments
Welche Video-Blogger auf YouTube inspirieren dich? 😚🍒
İlk
Sehr nützliche Tipps! Wie beurteilen Sie die Wirksamkeit der Verwendung von Schlüsselwörtern in Ihrer Videobeschreibung? 💕😚
Hello victor osimhen
Fenerin kocaları aslanlarım benim.Bugun derbicik var bakalım kı savaşı nasıl olacak
Osimhen olmasaydı ligi 5. bitirecek takımdı. Tek başına takımı sırtladı adam. Tam kara bulutlar çökmüş takımın üstüne, AZ vurmuş, Beşiktaş vurmuş, Fener yaklaşmış, adam penaltıyı Morata'ya verdi bütün kara bulutları dağıttı, takımı kenetledi. Gerçekten ligimize gelmiş en iyi santraforlardan birisi. Belki Dorgba ile 1.liği paylaşır.
Welche video blogger auf Youtube inspirieren dich??
Torerriamen
Lucas Torreira Maskeni ver lan bana çabuk çıkart fotoğraf cekinecem çıkart çıkart çıkart hadeeee
Her maç ta gol atılmaz ki. Torrera yeter artık
güzel
Sayın değerli büyük başkanımız Ali koç, bunu bize, alacak.
Maskeli balo ve onun sahte yüzleri
OE
Robin Hood 🎉
Küçük boyluu😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅
el nesri anca bunla yarisir
Yanında 6 işini yapacak adam olunca ilerde güzel katkı veriyor.
Allah toreira ya daha güzel günler yaşatacak bu camiada onunla birlikte çok sevinecek. İyiki GS gondermedi onu.
En önemli yeri göstermemissiniz🙄
Adam cüce gibi kaldı ya la
Bu mactan şunu anladım szallai yedek de olsa gsde kalmalı morata gitmeli mertens gitmeli sara oynamadı ama iyi teklifle gitmeli kaan da yedek de olsa kalmalı ki rotasyona oyuncu kalması gerek jakops ise ? Ona 5 milyon ustu teklife gitmesi gerekir bence ve sasha boey alınmali sagda erenle ileride yıldız bir 10 numara osimhenle iyi bir kanat transferi ile birlikte seneye avrupada şlde ceyrek finali gorursek bu ulkede tek kral biz oluruz
Yalnız kameran de iyi he😅😅😅
Allah’ına gurban olduğum sen bile gol atmanın tadına doyamadın 🙄😂😂 inşallah gol kralı olursun 😂😂
Galatasaray osimheni çok iyi zamanda aldı
Ailesaray❤🧡
Seneye yeni forvetimiz hayirli olsun.Icardi orta sahaya Osihmen defansa😂😂😂