Werkelijk superslechte arbitrage , een duidelijke handsbal / Ajax penalty gewoon over t hoofd gezien, wijndal in het strafschopgebied in scoringspositie aan t shirt onderuit getrokken ( geen VAR!??!??) en harde overtredingen van NEC beloond met vrije trappen ipv gele kaarten.
Niemand heeft het over het feit dat het by far niet eens een vrije trap was, en de commentator er nog ff bijzegt dat Gaaei "volle bak" doorgaat? Hahahaha. Ff los van de gefrustreerde Berghuis zegt. Kom op, alsof niemand kan begrijpen dat het, los van welke stand, ook ontiegelijk vervelend is als dit gebeurt.
46 Comments
Zo gefrustreerd dat z’n carrière nog steeds niet van de grond komt.
berghaus gewoon 2x geel geven.. simpele ziel..
Simpele ziel
Die geef je dan toch gewoon rood? Dat mag gewoon volgens de regels. Artikel 12.5 daar staat het.
Van extreem irritant naar nog steeds heel irritant.
Wat een ogelooflijke sukkel
Ongeacht wie of wat , rood opstappen. Kleedkamer wegwezen…
Zo blij dat wij hem niet meer hebben 😂
Kansloos die berghuis ik had hem 2x geel gegeven en nog door gaan ook, wat een mafkees
Ik had geantwoord heel vaak en wat jullie laten zien lijkt er niet op.
Lekker dit, genieten. Met zijn jank stem van een kleuter van 3!
Ga voetbal spelen man
Gewoon 2 x geel voor die stink👃
Ik zie geen overtreding
PSV KAMPIOEN HAHAHA
GR UUT EANSKEDE
Ik snap zijn vraag wel want hoe ajax speelde heeft niks met voetbal te maken
Schoffie
Werkelijk superslechte arbitrage , een duidelijke handsbal / Ajax penalty gewoon over t hoofd gezien, wijndal in het strafschopgebied in scoringspositie aan t shirt onderuit getrokken ( geen VAR!??!??) en harde overtredingen van NEC beloond met vrije trappen ipv gele kaarten.
Kijke voetbal!
Niemand heeft het over het feit dat het by far niet eens een vrije trap was, en de commentator er nog ff bijzegt dat Gaaei "volle bak" doorgaat? Hahahaha. Ff los van de gefrustreerde Berghuis zegt. Kom op, alsof niemand kan begrijpen dat het, los van welke stand, ook ontiegelijk vervelend is als dit gebeurt.
Berghuis lul
Slechte verliesers !!!
Het is niet alleen een rat, Berghuis is clown!
Frustratie optima forma. Als je in de Arena met 0-3 verliest van NEC verdien je niet beter!
Was bij Feyenoord al een tyfus ventje…
Heeft uiteindelijk de juiste club gevonden!!
zal hij zelf niet wat meer voetbal moeten kijken. Ziet ie eindelijk hoe het wel moet.
Berghuis is misschien wel de domste voetballer ooit. En dat is heel knap gezien het gezelschap waarin hij zich bevindt.
Waar slaat dat op omdat te zeggen tegen die man. Wat een klein kind man
Afgeschreven voetballer begon toen hij bij feyenoird zei dat hij voor de prijzen zou voetballen
Dit gedrag krijg je als PSV wel met de voeten kan spreken, de nuchtere brabanders🎉
Ongeacht zijn reactie dit is toch geen fluiten waard overtreding 😂😂😂😂
Eng ventje! Hand in eigen boezem zou ik zeggen. Triest!
Stumperd berghuis huilbaby
0-3🤫🤫
Zielig gefrustreerd mannetje😂
JAWEL HIJ HEEFY HELEMAAL GELIJK IK SNAP HEM HELEMAAL MOOI 😂😊
1e klas kneusje
Volgens mij heeft berghuis duidelijk gelijk, te makkelijk gaan liggen, frustratie is normaal
Unibet 92ste minuut gele kaart berghuis. Even je pensioen veiligstellen?😂
Ga voetballen joh ezel
Zelfs je eigen supporters waarderen je niet joh
Hij moet altijd naar Ajax kijken dus ziet zelden voetbal.
Iedereen gaat voorbij aan dat Berghuis hier niks heeft gedaan. Dus zijn frustraties zijn begrijpelijk!!
Hij wil weg bij AJAX die Berghuis.
HEF – Zeven. “Als dingen moeilijk worden verander jij in berghuis”.
Zielig mannetje die berghuis , het is gewoon klaar met zijn voetballerij.