ゴールデンクロックキャンペーンがフルスピードで実行されている今、サムとエバートは、その他のサッカー賞のダブル勝者を招待する時が来たと思いました。彼はチャンピオンズリーグで5ゲームを連続して獲得し、クラブブルージュの後援者であり、ノアラングの次のビデオクリップで3番目のゴールデンシューズで演奏します。ハンス・ヴァナケンは、ベルギーのフィールドを歩き回ったことがある最高のサッカー選手の一人であるだけでなく、すでにMidmidスタジオを訪れた中で最も落ち着いたゲストの一人でもあります。匿名の情報提供者がカードの過度の幸福を彼に非難したとしても、「チャンス・ヴァナケン」は自分自身のままであるからです。 PSプライバシー上の理由から、Jan Vertonghenを「匿名の情報提供者」と呼んでいます。 00:00-イントロ06:25-チャンピオンズリーグ15:45-クラブブルージ34:00-海外への移籍56:20 -EK 01:02:10 -PSV Eindhoven&Lommel SK 01:09:45 -Ksc Lokeren 01:19:20- ___________________________/すべてのチャネルで! https://www.facebook.com/playssports/
36 Comments
Tom Soetaerts!
Tom Soetaers
Tom Soetaers
Waarom hebben Jean Marie en Boma zwarte censuur streepjes ? 😉
Tom Soetaers!
Haller van ajax dit seizoen toch ook meer als 5 matchen?
Probeer eens Charles De Ketelaere in midmid te laten komen.
Tom soetaerts
Tom Soetaers
Club legende, wat een klasse!
Als Anderlecht-fan oprecht genoten van deze podcast. En blij dat Sam toch even Youri's debuut aanhaalt, ik krijg nog steeds kippenvel bij het herbekijken van die samenvatting.
19:20 Als Anderlecht supporter zijnde. Het was geen rood, geen intentie om de speler aan te raken maar als je scheld de meeste scheidsrechters die zijn daar heel goed mee, vaak kan je een arbiter beledigen maar niet de handgebaren maken. Misschien dat ze het niet te zwaar oppakken die beledigingen en daarom de schorsing verlagen? Ik zou dan 1 week voor de fout en 1 week voor de schorsing doen incl. een verontschuldiging naar de scheidsrechter in kwestie.
31:18 Haalt Dries Mertens naar Anderlecht dan zal je het wel kunnen terugschieten en als je dan nog een jaar of 2 doet deze podcast dan heb je genoeg plezier nog voor een 4de jaar. 😀
Sam en Evert blijf dit nog lang doen! Jullie maken mijnen donderdag altijd geslaagd! Top host's en top gasten!
53:30 Als je meer dan 5 of 6 matchen in eerste klasse speelt dan ben je niet meer welkom in 1B bij de jeugdploeg had ik vernomen vorig jaar bij Club NXT.
56:12 Als Anderlecht kijker zie ik Vanaken wel graag spelen en wat heeft Anderlecht tegen Brugge? Niets denk ik het is Anderlecht dat enkel vijandigheid uitstraalt naar Standard Liege. Mensen van Anderlecht die haten op Brugge kennen onze cultuur niet. In de geschiedenis met de overstap van Constant Vanden Stock naar Anderlecht en dan nog eens Rob Rensenbrink is gehaald van Brugge naar Anderlecht dan denk ik dat we geen haat uit mogen stralen.
Tom Soetaers!
Club heeft toch wel erg veel miljoenen uitgegeven aan spelers die (nog) niet renderen. 9 miljoen voor Sowah?
Voor mensen die het zich afvroegen, Oli Deschacht (9) is natuurlijk de man met de meeste titels in de JPL. Hij deelt de eerste plaats met Pierre Hanon, Jef Jurion en Jos Volders. Van de 36 titels die ze samen wonnen waren er 32 bij RSCA en 4 bij Club.
Jef Mermans heeft er 7 en staat op een gedeelde 7de plaats.
Top aflevering alweer mannen!
01:07:53 die lach van vanaken hahaha watte crack
Ik haat Brugge , maar ik krijg meer en meer sympathie voor Hans 🙂 #COYM #CUSUNDAY btw Evert is ne fanboy !!!
Ik ben al 8 dagen op zoek naar de podcast van vorige week. Er is niets dat die leegte kan opvullen. Zelfs niet al de andere podcasts 2 keer luisteren en dat is dus 4 keer Glenn. Shhiieeeeed (Quote: senator Clay Davis – The wire)
Zijn de ogen van Jean-Marie Pfaff en Boma nu echt afgeplakt?! 😂 #incognito #stolenart
zeer aangename babbel, was inderdaad zelf ook zo iemand die anderlecht supporter is met een afkeer voor Van Aken, maar sympathieke aangename gast om naar te luisteren zonder capsones of maniertjes. Top. Maar zie hem toch liever aanstaande zondag niet scoren 😉
Zalige podcast, hopelijk zien we CDK of Lang eens!
Vol van genoten.
Extra leuk als Clubsupporter natuurlijk maar ik zou ook wel eens graag een Anderlechtaflevering zien , Kompany zou sowieso super interessant zijn maar misschien wat moeilijk.
Tom soetaers, doe maar maat m🤙🏾
het belgisch voetbal komt zo slecht in het nieuws en dan is jullie podcast echt een verademing en doet me mijn geloof in ons voetbal niet verliezen, als rsca-fan alweer een mooie podcast
houten hansssss
Hans lijkt een nuchtere persoon. Leuk om te zien.
Tom Soetaerts!
Tom Soetaers
Toffe knul lijkt mij. En tis een Anderlechtfan die het zegt 😀
Hans moest ge nu echt Sam terug pakken door tegen Anderlecht te scoren
7:22, iemand die mij kan vertellen over welke speler ze het hier hebben? (De tweederangsspits na Henry, die goed met de kop was)
I am Walloon I never watch flemish media like VTM, I watch walloon media including football. There are many Flemish players who have already given interviews in french of Flemish players like Lukaku, Courtois, De Bruyne, Tielmans, Vertonghen, but I have never heard Vanaken in French. Afterwards, it's true that french-speaking Belgian players who dare to come and do an interview in dutch on VTM, it's rare, I know that Kompany has learned Dutch and he speaks it well.