Share.

19 Comments

  1. Shaqiri soll niemals in der Schweizer Nationalmannschaft zurück.Ihr habt nie geschätzt was er alles geleistet hat, ihr verdient kein Schaqiri Ihr sind und wart nie Dankbar bei kein Spieler

  2. muri denksch echt de shaq kunnt zruck wenn ihm so kusch? bild z team um ihn umma er isch de einzig wo kreativ was ufem kasta het

  3. Schade das schwizer nati so en trainer hett, schade das schwizer nati das nid ihgseht das de vollkomme fehl am platz isch, er isch mit abstand de schlechtischt trainer wo schwizer nati in de letzte 20 jahr kah hett. Frech wie er seit er kennt sini rolle. Sit em rücktritt vum shaq het schwizer nati 1 spiel gwunne und das isch bestimmt kein zuefall oder e schlechti phase.
    Ich bin zu 100% überzügt das de grund vum ustritt a de em am murat sini schuld isch und zwar de shaq hetti döt wenn nid vu ahfang ah spötistens i de 70 min ine müesse und nid i de letzte 5 min vu de nochspielzit. Absoluti frechheit absolute ruefmord absolute respektlosigkeit gegeüber am shaq. De grössti fuessballer wo dschwiz jemohls kah het.

  4. Was für Kommentare, undankbar!!! Lieber mal hinterfragen warum kein Wicky, Frei oder Meyer nicht Trainer ist in der Nati!

Leave A Reply