Vergeet niet dat die gozer ontzettend veel over zich heen krijgt, maar toch weigert om zichzelf te veranderen – hij wil gewoon zijn wie hij is. Natuurlijk reageert hij fel, maar als je 90 minuten lang wordt uitgefloten, is het niet zo vreemd dat je wat prikkelbaar raakt. Hij heeft ook gevoelens. Ook al zegt hij dat het hem sterker maakt, het zou niet eerlijk zijn om te beweren dat het hem geen energie kost. Natuurlijk doet het wat met je. Hij probeert die negatieve energie om te zetten in trots en kracht – en dit keer lukt dat goed. Als het anders was gelopen, had hij waarschijnlijk ook aangegeven dat het publiek hem uit balans bracht.
Maar goed, het hoort bij zijn werk: hij staat in een arena waarin hij de artiest is, degene die moet presteren. Hij is gewoon een straatvoetballer met een eigen stijl en karakter. Je kunt hem misschien vervelend vinden, maar het is in elk geval geen neppe gozer – hij probeert niet iemand anders te zijn dan wie hij is.
Het maakt toch niet uit wat die jongen doet of zegt. En ik snap hem zo onderhand ook wel dat die zo reageert want alles wat die doet wordt toch al afgezeken. Je hoort nooit iemand janken over Veerman of wie dan ook. Allemaal deze jongen afzeiken die zijn droom uit heeft laten komen en elke dag hard werkt terwijl jullie eigen kinderen ergens voor een supermarkt jointjes staat te roken, of zo iets dergelijks.
Hij wordt ook helemaal niet aangesproken of iets dergelijks. De verslaggever vraagt hem simpelweg: toch best weer fijn dat je echt bepalend kan zijn. Met andere woorden:' je bent weer terug en dat is fijn, dat zal je goed doen neem ik aan?' Wat hoort meneer Lang: je bent niet bepalend geweest en gaat vervolgens opsommen wat hij allemaal heeft gedaan. Lang werd positief benaderd en geprezen en dat snapt hij zelfs niet. Hij denkt altijd dat hij aangevallen wordt. Reden: het jongetje is heel veel en heel vaak met zichzelf bezig en ja dan herken je het niet meer als iemand anders iets aardigs zegt, want je bent tenslotte altijd geweldig bezig.
Noah, helemaal gelijk. Ze proberen weer te zuigen en omdat jij jouw grens op die manier moet trekken slaat hij ineens om …….het is niet perse negatief. Nee begin gewoon met een positieve vraag ……idd typisch media.
Niet alleen het accent maar ook dezelfde opgefokte houding, ingegeven door pure domheid. Je hoeft niet te raden dat hij enkel rifapen in zijn vriendenkring heeft…
Noa Lang spreekt 5 talen allemaal straat dialect , Xavi Simons spreekt daadwerkelijk 5 talen zonder dialect . Wat een nerd dit, die gaat nog eens de bak in.
Goede reactie, perfect antwoord op een vraag die zijn buurman ook had kunnen stellen haha😂. Goed dat hij ook lekker zichzelf blijft en praat zoals hij is. Het is geen student of iemand van kantoor die hele dag koffie zoekt, hij is voetballer en nog jong 👌🏽
47 Comments
Die jongen heeft toch wat PR training nodig, niet professioneel. Maar wel een klasse speler
Mannetje….
Vergeet niet dat die gozer ontzettend veel over zich heen krijgt, maar toch weigert om zichzelf te veranderen – hij wil gewoon zijn wie hij is. Natuurlijk reageert hij fel, maar als je 90 minuten lang wordt uitgefloten, is het niet zo vreemd dat je wat prikkelbaar raakt. Hij heeft ook gevoelens. Ook al zegt hij dat het hem sterker maakt, het zou niet eerlijk zijn om te beweren dat het hem geen energie kost. Natuurlijk doet het wat met je. Hij probeert die negatieve energie om te zetten in trots en kracht – en dit keer lukt dat goed. Als het anders was gelopen, had hij waarschijnlijk ook aangegeven dat het publiek hem uit balans bracht.
Maar goed, het hoort bij zijn werk: hij staat in een arena waarin hij de artiest is, degene die moet presteren. Hij is gewoon een straatvoetballer met een eigen stijl en karakter. Je kunt hem misschien vervelend vinden, maar het is in elk geval geen neppe gozer – hij probeert niet iemand anders te zijn dan wie hij is.
Beter ondertiteling gaan invoeren als dat jochie praat. Versta er niks van
Hij valt hem niet aan, hij geeft de feiten en stelt een wedervraag!
Narcist Lang.
Waarom praat die gast zo raar???
6 miljoen salaris pff…
Welke taal is dit
Praat normaal
Snap wel dat hij zo reageerd krijgt alleen maar negatieve reacties
Ene kant snap ik de mensen wel die hem walgelijk vinden maar ik vind het wel een geweldige vent om naar te kijken.
Hij valt helemaal niemand aan, volgens mij verdedigd hij zichzelf gewoon😂
Ga lekker vakken vullen lul! En praat normaal
Hij praat als een blanke Marokkaan
Kneusje kan niet eens nederlands
Het maakt toch niet uit wat die jongen doet of zegt. En ik snap hem zo onderhand ook wel dat die zo reageert want alles wat die doet wordt toch al afgezeken. Je hoort nooit iemand janken over Veerman of wie dan ook. Allemaal deze jongen afzeiken die zijn droom uit heeft laten komen en elke dag hard werkt terwijl jullie eigen kinderen ergens voor een supermarkt jointjes staat te roken, of zo iets dergelijks.
Waarheid spreek je noa🙌🙌🙌❤️😇🥰
Grote zelfingenomen kwal 🤮 p.s. klinkt als een Marokkaan
Verschrikkelijk duidelijk voorbeeld van zijn generatie. Gelijk op dat kleine piemeltje getrapt. Verwend kind
Snotneus praat even normaal alsjeblieft
Nou snel n transfer maken en hopen dat we nooit meer wat horen .
Royston Drenthe methode .
Doei.👉👌🏻 👋👋
Ik hoop dattie een keer de verkeerde afslag neemt…..die naar Rotterdam Zuid leid😈
Je weet toch
Waarom praat hij Als een turk die moet schijte
Prrt…
Wat een ongelofelijk pauper jong
Hij wordt ook helemaal niet aangesproken of iets dergelijks. De verslaggever vraagt hem simpelweg: toch best weer fijn dat je echt bepalend kan zijn. Met andere woorden:' je bent weer terug en dat is fijn, dat zal je goed doen neem ik aan?' Wat hoort meneer Lang: je bent niet bepalend geweest en gaat vervolgens opsommen wat hij allemaal heeft gedaan. Lang werd positief benaderd en geprezen en dat snapt hij zelfs niet. Hij denkt altijd dat hij aangevallen wordt. Reden: het jongetje is heel veel en heel vaak met zichzelf bezig en ja dan herken je het niet meer als iemand anders iets aardigs zegt, want je bent tenslotte altijd geweldig bezig.
Rot op
Praat als een straatratje, geen manieren meegekregen.
Noa heeft 100% gelijk en nu opzouten haatdragers!
Noah, helemaal gelijk. Ze proberen weer te zuigen en omdat jij jouw grens op die manier moet trekken slaat hij ineens om …….het is niet perse negatief. Nee begin gewoon met een positieve vraag ……idd typisch media.
26 en dan bij psv spelen, dan ben je geen wereldtopper
Kijk naar zijn ogen… hij staat helemaal strak van de amfetamine
Niet alleen het accent maar ook dezelfde opgefokte houding, ingegeven door pure domheid. Je hoeft niet te raden dat hij enkel rifapen in zijn vriendenkring heeft…
Arrogante Slang
Je bent een nederlander!
Tyfusjong
Wat reageer hij anti sociaal, dom en beperkt
Kan dit ventje ook gewoon normaal doen?
Heeft zijn moeder hem wel opgevoed?
Bless noa.🙏🇸🇷
Noa Lang spreekt 5 talen allemaal straat dialect , Xavi Simons spreekt daadwerkelijk 5 talen zonder dialect . Wat een nerd dit, die gaat nog eens de bak in.
Noa, goeie gast.
Niet perse negatief, wellicht kun je het anders formuleren.
Iedereen legt zo'n vraagstelling negatief uit vlaflip..
Hij heeft gelijk. Eindelijk weer een voetballer die “journalisten” correct behandeld. Men moet ophouden met domme vragen te stellen.
Hij is de laatse tijd op een terechte manier lekker on point. Goed bezig Noah! En die Rik.. ken je plek met je rare vragen
Geweldige reactie van NL , love to him❤
Hij lokt gewoon uit! Is echt beledigend
Goede reactie, perfect antwoord op een vraag die zijn buurman ook had kunnen stellen haha😂. Goed dat hij ook lekker zichzelf blijft en praat zoals hij is. Het is geen student of iemand van kantoor die hele dag koffie zoekt, hij is voetballer en nog jong 👌🏽