当社のウェブサイトにアクセスしてください:fcupdate.nlソーシャルメディアチャンネルもご覧ください:tiktok:https://www.tiktok.com/@fcupdatenl instagram:http://ww.instagram.com/fcupdate_nl twitter:https://fcupdate_n.f facebook

Share.

47 Comments

  1. Vergeet niet dat die gozer ontzettend veel over zich heen krijgt, maar toch weigert om zichzelf te veranderen – hij wil gewoon zijn wie hij is. Natuurlijk reageert hij fel, maar als je 90 minuten lang wordt uitgefloten, is het niet zo vreemd dat je wat prikkelbaar raakt. Hij heeft ook gevoelens. Ook al zegt hij dat het hem sterker maakt, het zou niet eerlijk zijn om te beweren dat het hem geen energie kost. Natuurlijk doet het wat met je. Hij probeert die negatieve energie om te zetten in trots en kracht – en dit keer lukt dat goed. Als het anders was gelopen, had hij waarschijnlijk ook aangegeven dat het publiek hem uit balans bracht.

    Maar goed, het hoort bij zijn werk: hij staat in een arena waarin hij de artiest is, degene die moet presteren. Hij is gewoon een straatvoetballer met een eigen stijl en karakter. Je kunt hem misschien vervelend vinden, maar het is in elk geval geen neppe gozer – hij probeert niet iemand anders te zijn dan wie hij is.

  2. Het maakt toch niet uit wat die jongen doet of zegt. En ik snap hem zo onderhand ook wel dat die zo reageert want alles wat die doet wordt toch al afgezeken. Je hoort nooit iemand janken over Veerman of wie dan ook. Allemaal deze jongen afzeiken die zijn droom uit heeft laten komen en elke dag hard werkt terwijl jullie eigen kinderen ergens voor een supermarkt jointjes staat te roken, of zo iets dergelijks.

  3. Hij wordt ook helemaal niet aangesproken of iets dergelijks. De verslaggever vraagt hem simpelweg: toch best weer fijn dat je echt bepalend kan zijn. Met andere woorden:' je bent weer terug en dat is fijn, dat zal je goed doen neem ik aan?' Wat hoort meneer Lang: je bent niet bepalend geweest en gaat vervolgens opsommen wat hij allemaal heeft gedaan. Lang werd positief benaderd en geprezen en dat snapt hij zelfs niet. Hij denkt altijd dat hij aangevallen wordt. Reden: het jongetje is heel veel en heel vaak met zichzelf bezig en ja dan herken je het niet meer als iemand anders iets aardigs zegt, want je bent tenslotte altijd geweldig bezig.

  4. Noah, helemaal gelijk. Ze proberen weer te zuigen en omdat jij jouw grens op die manier moet trekken slaat hij ineens om …….het is niet perse negatief. Nee begin gewoon met een positieve vraag ……idd typisch media.

  5. Niet alleen het accent maar ook dezelfde opgefokte houding, ingegeven door pure domheid. Je hoeft niet te raden dat hij enkel rifapen in zijn vriendenkring heeft…

  6. Noa Lang spreekt 5 talen allemaal straat dialect , Xavi Simons spreekt daadwerkelijk 5 talen zonder dialect . Wat een nerd dit, die gaat nog eens de bak in.

  7. Hij heeft gelijk. Eindelijk weer een voetballer die “journalisten” correct behandeld. Men moet ophouden met domme vragen te stellen.

  8. Goede reactie, perfect antwoord op een vraag die zijn buurman ook had kunnen stellen haha😂. Goed dat hij ook lekker zichzelf blijft en praat zoals hij is. Het is geen student of iemand van kantoor die hele dag koffie zoekt, hij is voetballer en nog jong 👌🏽

Leave A Reply