Share.

11 Comments

  1. ههههه اغاني أولاد المدارس عندنا هههههههه قال التراس قال
    🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦

  2. خلي بس النهائي عندنا في مصر و والله لاعبين الوداد يتهزو من الرعب علي الاقل هذا جمهور الاهلي في كازبلانكا وخايفين ما بالك لو جيت مصر

  3. جايه بعد ماا الاهلي خد الحدااشر علي قفا الوداد من نفس الملعب اللي اتسرق منناا اللقب فيه 🦅😙🫶

Leave A Reply