https:https://www.youtube.com/channel/uc-_4k2sv9m2dajdwsie3c7w enwsi.gr:aek for aekのすべて! Website:http://www.enwsi.gr/ソーシャルメディアでフォロー:Facebook:https://www.facebook.com/enwsi instagram:https://www.instagram.com/enwsi.gr/ twitter:https://twitter.com (Android):https://play.google.com/store/apps/details?id=enwsh.on.focus.enwsh&hl=en&gl=us&pli=1 App Store(iOS):https://apps.apple.com/gr/app/enwsir/id9430330434768? enwsi.gr

Share.

12 Comments

  1. Τι να κάνει και ο Πινέδα; Μάγος δεν είναι….άσε που αν έχει όρεξη και διάθεση να παίξω είναι θέμα….και…να …Μιν έχει το μυαλό του στη μεταγραφή…τα προβλήματα είναι πολλά και άλυτα…ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!❤😮

  2. Αναπροσαρμογη συμβολαιου τωρα με αυξηση αποδοχων το αξιζει γιατι ειναι παιχταρας

  3. Οτι καλο ειχε η αεκ και εχει θα το ξεπουλησουν τους εχουν βγαλει στην βιτρινα και εμεις λεμε οτι φταινε οι παιχτες οτι δεν θελουν να μεινουν στ ην ομαδα αλλα στην ουσια ηρθαν για να ξεπουλησουν και να φυγουν . Μας εριξαν σταχτη στα ματια περυσι εφεραν τους παραλιτους που ηταν χωρις ομαδα και μας τους μοστραραν για σουπερ μεταγραφες . Πουλησαν οτι καλο υπηρχε περυσι και φετος θα τα αποτελειωσουν ολα . Και να θυμαστε μεταγραφες τελος για το 2025 ψαχνουν να βρουνε τσαμπα παιχτες αλλα ο τζαμπας πεθανε. Ηρθε ο ραλιαρης απο το πουθενα να κανει το κοματι του με την ιστορια της ομαδας μας ηθελε ντε και καλα να γινει φιρμα φαγανε παιχτες προπονητή πουλαγαν χωρις να ρωτησουν τον προπονητη και στο τελος βριζαμε τον αλμειδα χωρις να ξερουμε τα παιχνιδια που επαιζαν πισω απο την πλατη μας . Εγω ειμαι απλος φιλαθλος οχι πορομενος θελω την ομαδα μου που αγαπω να παει καλα και να μην την ξεφτιλιζουν .

  4. Κανε 2 παιχνιδαρες ρε Ορμπελιν να προκριθουμε με τη Χαποελ Μπερσεβα.💛🖤

Leave A Reply