Share.

7 Comments

  1. Arkadaşlar bir yerde maaşlı calistiginizi düşünün ve asla mutlu degilsiniz zevk almiyorsunuz keyif duymuyorsunuz işinizi ne kadar iyi yaparsınız veya yapabilirsiniz ayrıca patronun sizi asla bırakmadığını düşünün zulüm etmeye gerek yok bırakın gitsin parasından feragat etsin

  2. Amınoğluna bak . Dünya yıldızlarının gelmek istediği takımda oynamak istemiyormuş.gel benim takımlarımla oyna siktimin iskandinavı

Leave A Reply