Galatasarayの転送アジェンダは、私たちがあなたと編集したビデオの最高の動きの29歳のスイスのスターでもあります。マンチェスターシティジャージを着ているマヌエルアカンジは、ガラタサライに移送されますか?楽しい景色をお祈りします。これは、ガラタサライの移籍アジェンダにいる29年のロッドスイススターの最高の動きをコンパイルするビデオです。マンチェスターシティのマヌエルアカンジはガラタサライに移動しますか?ショーをお楽しみください。ラベル#manuelakanji #galatasaray #akanjigaladasaray
34 Comments
Video Çok Güzel Olmuş Eline Sağlık Biraz Daha Uzun Olursa Seviniriz 🫵🏻
bülent korkmaz mısın mübarek. adam müthiş.
sünger bop mu ne adı singo mu ne diyorlar inşallah olmaz. adam bildiğin deve kazma bam güm başka birşey yok. geçmişte iorfa diye bir hecin devesi kazma gelmişti daha doğrusu bize kakaladılar aynısı olacak diye korkuyorum. bize akanji lazım. hatta davinson 38 miyona satarsak mınumum defans akanji ve lucumi olur offf
0:13 Jhon Duranı ceplemiş 😉
🦁💛❤️
Abi bu adam gelirse üfff sanchez, akanji inanılmaz bir ikili olur, adam bildiğin oyun kura bilen, atletik, süratli, hava toplarında iyi, sol ayaklı, ve inanılmaz savunma arkasına top ata biliyor inşallah gelir
Çok sağlam stoper ama zor bir transfer. Yönetimin kısa vadede Osimhen, İlkay ve Ederson 3'lüsünü bitirmesi ve Cuesta-Nelsson-Köhn 3'lüsü ile yolları ayırması gerekiyor. Sonrasında Zaniolo-Frankowski-Jelert durumlarına göre farklı hamleler gelebilir.
Harika. Alınsın hemen
Bizim takımda Udokhai var .8 milyon euroya almışlar birde
BU HERİF 5 PARA ETMEZ BİR LEŞ, ÜSTELİK BEK İÇİN ÇOK YAŞLI.. BUNDAN TÜRKİYE'DE 1000 TANE OYUNCU VAR.. KURNAZ BİRİ BİZİM SAZANLARA KİTLEMEYE ÇALIŞIYOR.. BU MU LAN BEK.. ŞALAYİ BUNA 10 BAŞAR..
Gelmez boşa gaza gelmeyelim
ÇOK BEKLETME ACİLEN GELLL PLASEEE😊😊😊
Ederson
Singo sanchez akanji eren
Torreira lemina
İlkay
Sane barış
Osimhen
Yedeğe bir kanat bir 8 numara lazım
Welcome to the Lion's Den 🦁 ❤️ 💛
Bu 5 6 oyundan bir kirmizi alir arkadas..
Davinson yarısı etmez. Beğenmedim City oynadığı için oyun bilgisi iydirde bize ısıran yırtık adam lazım.
Lucimi daha iyi
Aşırı kalas tam bir bomba bu adam sevmiyorum hiç
singo videosundan sonra çok sıradan
Singo alınmalı bence çok iyi adam
Bu nasıl oyuncu la istemiyorum ben ne özelliği var bunun cuesta gibi bişey yavaş hantal 😂
Umarım Wilfred Singo gelir
Jakobsu sol stoper oynatırım keyfime bakarım
Bu adamın en büyük özelliği bence videoda gözüken top ayağındayken baskı altında çok rahat topu çıkarıp oyuna sokuyo alan kontrolü çok iyi hızdan ziyade pozisyon alışı iyi atılan toplara hızlı ulaşıp kesiyo hep doğru şekilde tâbi illa ekşi tarafları olacaktır Abdülkerimden daha teknik ama benim adamım singo herif kaplan ikinci sanches
Satilmis bișar
Sanchez akanji abdülkerim
Barış torreira sara eren
Sane
Osimhen. İcardi
Biraz ağır gibi ya..
Bence abdulkerim kalsin daha iyi
Sol -sağ stoper + sağbek. Üst düzey topçu. Gelirse çok iyi olur.
Nedense bana Abdülkerim tarzında bir oyuncu gibi geldi
Sanchez daha iyi.Bu biraz yavaş.Singo daha iyi ama bizim ligde hakemler çok kart verir ona.Avrupa maçlarında ise hakemler zırt pırt kart göstermez.
Absolutes Monster
çöp😅
Abdulkerim'in ayağı bundan daha düzgün 🙂 bu kısa videoları değilde gidin 90 dakikalık maçlarını izleyin bunun, defansa gelen topu gelişi güzel savurup duruyor, top benden çıksında önemli değil kafasında risk almayı sevmeyen tipte bir stoper bu Akanji. 90 dakikalık maç videosunu izleyen anlar bu tür kısa videolarda zaten anlamazsınız. Bize gelirse lig üstü performans verir o ayrı konu, gelip burda Akanji B*klamak değil amacım, Akanji yani bu 🙂 demek istediğim Singo alınırsa Akanji'ye göre ayağı ve karar hızı yaşına rağmen daha düzgün bir profil. 24 yaşında olması da bir sonraki satış için avantaj. Umarım bizimkiler Singo'yu maaş konusunda ikna eder de Singo gelir.