エバートン 24/7 は 2024/25 シーズンに向けて再スタートし、シーズン最初のエピソードの主題はジェスパー リンドストロムです。各エピソードでは、これまで以上に男子シニアチームの選手に近づき、エヴァートンの選手として個人的な旅路やピッチ内外での人生がどのようなものであるかを明らかにしていきます。ここでは、デンマーク代表リンドストロムとコーヒーを飲みにラーク レーンへ向かい、ブルーズ代表としての魅力やイングランド北西部での暮らしの魅力、プロサッカーへの道や短期、中期、長期の目標について語ります。また、フィンチ・ファームの舞台裏にも行き、トレーニング中のリンドストロームを観察した後、エバートンでの彼の経験が、彼が代表を務めた他のヨーロッパのクラブとどのように異なっているかを知るためのウォーク・アンド・トーク・インタビューを行った。エバートン フットボール クラブの公式 YouTube チャンネルに登録してください: http://bit.ly/2wtCEbB Facebook でフォローしてください: http://facebook.com/everton Twitter でフォローしてください: http://twitter.com/everton Instagram でフォローしてください: http://instagram.com/everton エバートン フットボール クラブの公式 YouTube チャンネルへようこそ。私たちはファンに、グディソン・パーク、フィンチ・ファーム、そしてブルーズとの遠征での生活についての本当の洞察を提供します。
25 Comments
One jesper Lindstrom he is my favorite player on the team.
I can see there's alot of greatness in him
Jeg er så stolt af dig min dreng👏💛💙
very good guy, really hope it clicks. just not working atm
Sadly he's really not very good at all, barely a step up from Harrison and he's abysmal.
forget this passing shit when in the box put ya welly behind it lad
Absolutely horrendous player. We can't afford bad recruitment yet we've signed another awful attacking player/winger.
Nice guy. Lots of ability but he needs to start producing.
Brilliant video 👏 Hope to see Lindstrøm smash it. More of this content admin💙
Jesper is 💯 down with us at Everton
He is the right fit
Props to Thelwell who the Freidkin Group should keep
A positive guy. All we ask is he gives his all, which he has been doing.
Looks like nice lad but nice don't cut it coybb
Good luck fella!
Cool guy, clever, sees the bigger picture, he knows what it takes to be a blue, and strikes the ball sweet tbf.
Good luck mate, hope you smash it, UTFT
Great vid EFC.
Denmark is a class country
Well organised
Low crime rate
Well ran
Decent priced houses
Free universities
Just needs to play, play, play now (hopefully under a better manager) and give him the best chance to earn his spot and a permanent transfer.
More of this please. Hope he scores on Saturday
I can't lie seems like a very good guy and us fans love getting behind our players however you have to do more as currently it's not good enough and he needs to reflect and change something to help the team
Lets's be honest, nice guy and all that, but I have been very disappointed with him, so far. He lacks the bite and drive of the prem. Jury is out. He needs to get up to speed and show both more energy and HIS END PRODUCT. His physical side is weak, 4 ot of 10. Drastic improvement needed
When the new manager takes over hopefully we will see a difference in a few of our players, dyche has got them all out of position and limiting their play.
Didnt do much again against Brentford 🤷
Dyche Out!
Hopefully he finds his feet, cause God knows dom can't find his
Respekt Jesper glædelig jul og godt nytår 🎄🎇😀
Stay at Everton Please..