auch wenn es einem schmerzt aber einen unzufiredenen spieler bringt nur unruhe in die mannschaft. denoch danke jp für deinen einsatz für gelb schwarz und viel glück in como!
Es git schöneri Abgäng … Aber merci pour tous, Schämpu, für immer eine vo üs. Du wirsch ide Gschichtsbüecher stoh vo YB. Dr 28.04.2018 wirdi nie vergässe und immer mit dir in Verbindig bringe. Merci, chapeau et bonne chance.
😭. Tout de bon Jean-Pierre aka Schämpu auf deinem weiteren Weg. Du bist/warst einer der besten Stürmer den wir in der neuzeit je hatten bei YB. 😩 Ich werde dich als Spieler, aber vor allem als Mensch sehr vermissen vermissen werde ich auch wir wir jeweils nach einem Tor dein Name skandiert haben .😭😭😭😭 Ist für mich völlig unverständlich wieso du gehen musst?! Jean-Pierre N'same.🎉🎉🎉 Immer eine vo dr YB Familie. 😢💪🏼💪🏼💪🏼🇨🇲🇨🇲🇨🇲
This is a sad day. He's one of the only guys who stuck around for the last 5-6 years. One of the greatest for YB. Can anyone tell me why he's gone? Sorry I don't read or speak swiss German. I'm a bad swiss. 😂
24 Comments
Nsame😢 Feu Glück der❤
Vereinslegändä ❤❤
🙁
auch wenn es einem schmerzt aber einen unzufiredenen spieler bringt nur unruhe in die mannschaft. denoch danke jp für deinen einsatz für gelb schwarz und viel glück in como!
Merci für aues Jean-Pierre😢 für immer eine vo üs 💛🖤
Es git schöneri Abgäng … Aber merci pour tous, Schämpu, für immer eine vo üs. Du wirsch ide Gschichtsbüecher stoh vo YB. Dr 28.04.2018 wirdi nie vergässe und immer mit dir in Verbindig bringe. Merci, chapeau et bonne chance.
Merci Schämpu fr aues! Legenden sterben nie! 💛🖤
Cha dr wechsu leider zu guet nachevollzieh…de het d füehrig vrbockt, dser d saison nid hie no beendet…
Nei😭😭😭
mis Idol, mi Lienlingsspielrr, mi GOAT😭Er het sech bi üs unsterblich gmacht! Legände! Merci Schämpu❤️
„…Schämpu topf dä bau
s brönnt überau
yb isch meischter, ändläch hei mir dä Pokau….“
üsi #18
💔
Merci für aues Schämpu💛🖤🥲
😭. Tout de bon Jean-Pierre aka Schämpu auf deinem weiteren Weg. Du bist/warst einer der besten Stürmer den wir in der neuzeit je hatten bei YB. 😩 Ich werde dich als Spieler, aber vor allem als Mensch sehr vermissen vermissen werde ich auch wir wir jeweils nach einem Tor dein Name skandiert haben .😭😭😭😭 Ist für mich völlig unverständlich wieso du gehen musst?! Jean-Pierre N'same.🎉🎉🎉 Immer eine vo dr YB Familie. 😢💪🏼💪🏼💪🏼🇨🇲🇨🇲🇨🇲
Lueged eifach de Bitrag uf mim Kanal a😢😢
This is a sad day. He's one of the only guys who stuck around for the last 5-6 years. One of the greatest for YB. Can anyone tell me why he's gone? Sorry I don't read or speak swiss German. I'm a bad swiss. 😂
Blibsch i mim härz❤❤❤😢
Legendäre Knipser!
Bye Bye Jean-Pierre Nsame 😓😭👋 üsi 18 bliebt I mim härz 💛🖤❤️ machs guet und hoffentlich bis bald ❤👋😭🫤 Hopp YB YB Forever 💛🖤
Die sportliche Führung von YB wird diesen Entscheid Ende Saison bereuen.😢
😢😢😢😢😢😢nsame
Spielt er gegen Fc basel?
Ig verstas nid ganz werum me ihn so behandlet het, u är nümme viu het chönne spile🤔. Är het für YB so viu bracht.
Bye Bye Jean-Pierre Nsame Merci viel mal ein mal Yb immer Yb 💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤💛🖤
FORZA COMO 💙💪🤍
😢Echt Schade ! Du wirst für immer in unseren Herzen bleiben 💛🖤💛🖤 Merci für die grandiose Zeit ❤️👋
Ich wúnsche dir alles gute
in dine zukunft
😢
Hopp YB
Yb For Ever💛🖤
Und wieder 2 Stammspieler weg 😢Bald stehen nur noch ehemalige Bankdrücker, Fehleinkäufe und fragwürdige Rückkehrer auf dem Platz 😱😭