manscaped.com でコード: JSGC20 を使用すると、@MANSCAPED が 20% オフ + 送料無料になります! #ad #manscaped #ManCity マンシティはフェラン・トーレスに新たな2年間の契約延長をオファーする予定で、給与も倍増する予定であるため、マンシティ移籍の最新情報が発表された。しかし、マンCはジェームズ・マカティーが新たな長期契約を結ぶかどうかについては疑問を抱いている。ペドロ・ポロはスポルティングCPへの完全移籍に近づいており、セルビアのFKクカリツキのボージャン・コバチェビッチはマンチェスター・シティの500万ユーロの目標となっており、アントニオ・リュディガーはチェルシーとの契約が残り1年を切っていることからフリーでチェルシーからマン・シティへの移籍が噂されている。ジョゼップ・グアルディオラはどうやらクラブ・ブルージュのアタッカー、シャルル・デ・ケテラエールに興味を示しているようだ。そして最後に、契約がますます高額になり続けるボルシア・ドルトムントからマン・シティに加入する可能性があるアーリング・ハーランドについての最新情報を紹介する。このビデオで使用されている情報源は、Mark Ogden、Calcio Mercato、Di Marzio、Sky Italia、Mozzart Sport、Record、The Daily Star、The Sun です。有料プロモーションをフィーチャーしたビデオをお楽しみください。チャプター: 0:00 イントロとスポンサー 2:36 フェラン・トーレスが契約延長を申し出た 3:15 マンチェスター・シティがジェームズ・マカティーをフリーで放出へ 4:09 ペドロ・ポロが完全契約でスポルティングCPに加入間近 4:49 マンシティがFKクカリツキからセルビアの若手ボージャン・コバチェビッチを獲得 5:41 アントニオ・リュディガーがマンチェスター・シティからフリーで獲得を望まれている 8:06 ペップグアルディオラ、クラブ・ブルージュのアタッカー、シャルル・デ・ケテラレに熱望 9:11 アーリング・ハーランドとの契約はさらにプラスに 10:30 アウトロとスポンサー イングランド北西部のフットボールリーグの全グラウンドを訪問 24時間チャレンジ – https://www.youtube.com/watch?v=m65RY7gkwFk Twitter – https://twitter.com/JSGC171 Instagram – https://www.instagram.com/jaysidlow/?… – jsgc171@gmail.com Twitch でフォローしてください – https://www.twitch.tv/jsgc171 他のチャンネル: MixedSid – https://www.youtube.com/channel/UC8Tl… JSGC フットボール – https://www.youtube.com/channel/UCR1dBnRJQAD2trmK4AJCaBQ JSGC Vlogs – https://www.youtube.com/channel/UCHxL… JSGCゲーム – https://www.youtube.com/channel/UCx0t… メンバーになると、カスタム ステッカー、絵文字、ビデオ上の叫び声、および私のコンテンツの一部への優先アクセスにアクセスできます。ここでメンバーになる – https://www.youtube.com/channel/UCCIF79_AyAg85PJ7DcDNR1w/join JSGC グッズを手に入れましょう – https://teespring.com/en-GB/jsgc-merchandise?pid=793&cid=103539
22 Comments
Just saw some news on how Mcatee could leave
Top video!
First
Fake news all the way here Jay. Don't entertain such rubbish
I want koulibaly
Do you not need Rudiger would like a more proven striker like Harland and if not him someone who suits the Premier League like signing Iheanacho on his buyback clause Great video need to sign a lot of players in the summer left back and A striker a must
i dont understand why our academy cant work like chelsea where they can call dibs on their youth products like abraham, mount, james, even broja and others
Rudiger is good for manchester
Don't want too see him at City after that attack on KDB
Good news, can't wait for Haaland or Dusan Vlahovic to team up with the City super squad to bang in the goals in sixes and sevens bcuz Man City creates over 10 scoring chances a game on the average…
Reali wait and see what happns
Reali wait and see what happns
Jason Did you hear about us being linked to De ligt and F. De Jong (probably as replacements for Dinho and Laporte- if he leaves)
Best wishes to kun and hope all is well with him.
Rudiger to city…nonsense.
Nooooooooooooo Never I DON'T WANT RUDIGAR noooooooo
Haaland screams Madrid/Barca /PSG/Bayern and maybe United
What doesn’t make sense to me is mcatee looked levels above Palmer when I’ve seen him play so does delap yet Palmer is getting game time…. Hmmm
We only need a world class striker and a lb that’s it every other position can fuck off
Rudiger is good 👍, he is powerful it could be good
Not haaland we need dusan vlahovic, this guy is the revolution of striker
I'm so worried with transfers at man city. We have lost players at an early 11th hour. We lost johgino to Chelsea, we lost Messi to PSG, we lost Cristiano Ronaldo to man United, mention them. Why can't we sign players immediately than just talking rubbish. I know we will lose Haaland to our rival, pep is a disgrace. Please stop talking on things that are nonstarter