Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads ガラタサライのセバスティアン・シマンスキと合意に達したというニュースが私の目に留まり、コメントした。それが第 10 位の地域にとって正しい選択だと思いますか? #ガラタサライ #シマンスキー #フットボール #試合 #フットボール #スポーツ #献身的なライブ
@ydmutlu on 2026-05-09 7:47 PM bonservisi yok ya maasi da dusuktur bizim bedavaci yönetim hemen atladi, ah ah
@KemalBaşpınar-s4b4u on 2026-05-09 8:38 PM GS'a kesinlikle yakışmaz, FB artığı bir futbolcunun adı GS ile adı anılmaz.
@emresirriyavuzaslan3943 on 2026-05-10 1:55 AM Gelmesin Avrupa da oyuncumu kalmadı dünya kupası var Galatasaray da scout ekibi yokmu gitsin ordan baksın oyuncu
@emresirriyavuzaslan3943 on 2026-05-10 1:57 AM Fenerden bize gelen oyuncu yaramıyor eskilerden revivo, baliç, colin kazım, Şener hangisi katkı verdi hepsi 1 sezon oynadı gitti
@nebisindi6781 on 2026-05-10 3:34 AM Ya abi Szymanski feneri şampiyon yapamadı bizi mi şampiyon yapacak
@tinocorbaci3567 on 2026-05-10 4:18 AM Gelsin bu sene rennes de guzei isler yapti takimi yukari tasidi
@oguzhanyildiz7619 on 2026-05-10 10:21 AM Ulan o kadar parayı buna mı vereceksiniz ilkay neyse buda o sara'dan ne farkı var. Adam gibi bir 10 numara alın. Brezilya, ispanya, Arjantin oralara bakin
@MuratAKTAS-yu1hy on 2026-05-10 11:57 AM İyi oyuncu ama oyuncu ve takım psikolojisi diye birşey var. Aman diyeyim…
@HayrettinSain on 2026-05-10 1:26 PM Daha önce bizim için gelip fenerle anlaşmıştı diye hatırlıyorum bu karakterdeki adamı niye alıyoruz
@canaychan4178 on 2026-05-10 7:24 PM Ya be isi var bizde onlarin formasini giyenden hayir gelmez aman
@yusufyildiz1213 on 2026-05-11 4:51 AM Yahu bu adam fb. Nin oyuncusy gerek yok böyle saçmalıklara bizim elimizde lang var sane var
26 Comments
Bunu Alanınn aklını sikm
Cöp
Simanskiyi alanin anasini kovalasin
şaka yapmayı bırakın artık😡
Hayır istemiyoruz
Niye
bonservisi yok ya maasi da dusuktur bizim bedavaci yönetim hemen atladi, ah ah
GS'a kesinlikle yakışmaz, FB artığı bir futbolcunun adı GS ile adı anılmaz.
Harbi mi la
Yok bebeğim klas topa sahip olan tutan biri olmalı orda
Çok büyük yanlış olur. Sakin ha.
Gelmesin Avrupa da oyuncumu kalmadı dünya kupası var Galatasaray da scout ekibi yokmu gitsin ordan baksın oyuncu
Fenerden bize gelen oyuncu yaramıyor eskilerden revivo, baliç, colin kazım, Şener hangisi katkı verdi hepsi 1 sezon oynadı gitti
Yav bu nerden çıktı şimdi
Ya abi Szymanski feneri şampiyon yapamadı bizi mi şampiyon yapacak
Gelsin bu sene rennes de guzei isler yapti takimi yukari tasidi
Bu ne yaa,inşaallah gelmez.
Alınmalı
Ulan o kadar parayı buna mı vereceksiniz ilkay neyse buda o sara'dan ne farkı var. Adam gibi bir 10 numara alın. Brezilya, ispanya, Arjantin oralara bakin
İyi oyuncu ama oyuncu ve takım psikolojisi diye birşey var. Aman diyeyim…
Daha önce bizim için gelip fenerle anlaşmıştı diye hatırlıyorum bu karakterdeki adamı niye alıyoruz
Şakası bile kötü
Ya be isi var bizde onlarin formasini giyenden hayir gelmez aman
😂😂😂yunusun sadece sağ bacağı oynasa daha çok iş yapar
Yahu bu adam fb. Nin oyuncusy gerek yok böyle saçmalıklara bizim elimizde lang var sane var
Artiklarla işimiz olmaz, komisyoncular nabız yokluyor