アクセル・ヴィツェルとマリオ・ゲッツェのウィスパー・チャレンジ – 読唇術が優れているのは誰ですか? ► 今すぐ購読: https://redirect.bundesliga.com/_bwCS ピッチ上でのサッカー選手間のコミュニケーションは成功の鍵の 1 つですが、ピッチ外でも同様に重要です。私たちはブンデスリーガのスターたちにテストを実施し、何も聞こえない状況で彼らがどのようにお互いを理解しているかを確認しました。私たちのささやきチャレンジでは、話されている 3 つのフレーズを推測する必要があります。アクセル・ヴィツェルとマリオ・ゲッツェ、どちらが読唇術に優れていますか?コメントでお知らせください。 ► あなたの国でブンデスリーガを視聴: https://redirect.bundesliga.com/_bwCT ► ブンデスリーガ コミュニティ タブで会話に参加: https://www.youtube.com/bundesliga/community ゴール、失敗、ハイライトなど – ドイツのサッカー リーグのベスト中のベストのみ!ブンデスリーガのスター選手のトップコンピレーションをお楽しみください。そして、私たちのセレクションについてのご意見をお聞かせください。何か知りたいことはありますか?コメントを残してください!ブンデスリーガの公式 YouTube チャンネルには他にもたくさんのコンテンツがあります。今すぐ購読して https://bndsl.ga/comYT にアクセスして、ブンデスリーガの素晴らしいアクションをさらにお楽しみください!
27 Comments
Mario Gotze is amazing! Does he speaks English? Or maybe.
Anis Anis was gold 😂
Thats so bad LoL
Oh yeah yeah
Signal iduna park
BVB
U guys are exciting
Axel Witsel was better
Oh Yeah Yeah oh Yeah yeah
هلاو شلونكم شخباركم😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
Lol! Götze didn't look like want to be there.
James and Thiago are way better than Goetze and witsel
Clearly not them 😂
To be fair they did not move their lips much
BvB💛
Anis! Anis!
next whisper challenge with club vfb wolfsburg
next whisper challenge with club vfb wolfsburg
Roman Burkina vs Marco Reus
still, James and Thiago are the best 😂😂
😂😂😂😂
Gotze: ERECTION
Oh yeah yeah
my friend axel witsel great player
aniseed
These guys have terrible communication skills! No wonder they never won anything! If someone had to mouth something across the pitch they would be floundering at what to do! Terrible job guys.
A ver si los jugadores escuchan 👂👂👂👂👂👂👂🔊🔊🔊🔊🔊🔊 ellos no escuchan 🔇🔇🔇🔇🔇🔇🔇