🗣️記者: ゴールした後、なぜ嬉しくなかったのですか? 🗣️ルーカス・トレイラ: 「チャンピオンズリーグの試合はとても残念だった。とても興奮して試合を始めたし、最初はとても良い前半を過ごせていた。予想外の結果が出ると不機嫌になる。我々はビッグクラブのジャージを着ている。そのようなことを経験すると、多くの感情を経験する。」 #ガラタサライ #トレイラ #サッカー

Share.

40 Comments

  1. ASALANİM BENİM BİZDE KPNYAYİ YENDİNİZ DİE ZERRE SEVİNMEDİK AYNİYİZ LİGDE DEGİL AVRUPADAKİ GOLLERE GALİBİYETLERE SEVİNELİM AVRUPANİN DEVLERİNİ YENMENİN PESİNDE OLALİM FENERİN KONYANİN DEGİL REİS

  2. Normal şeyler bunlar abartmayalım boşuna algı yapmayalım adam sorumluluk duygusuyla oynuyor o yüzden beklentilerin farkında ayrıca sevinmek zorunda da değil kanun mu var gol atınca sevineceksin diye

  3. amk şu duygu OKAN MALINDA DA OLSA KEŞKE 😡😡😡😡 avrupada fantazi deneyip, taş gibi konyayı yendik diyebilen, maldan ne beklenir ki…😢😢😢

  4. İşini seven biri demekki.Başka biri olsa ben parama bakarım diyebilirdi.Bir insanda herşeyden onur olacak o yoksa o insanın içi boştur.Demekki onuruna düşkün biri.Bu günlerde o kadar çok onursuz varki….Böylelerinin hala olması sevindirici.

  5. Kral biz seni biliyoruz ve size güveniyoruz canını sıkma sen daha maç var turu geçecez inşallah kenetlenme birlik olma vakti haydi Galatasaray büyüklüğünü göster 💪🏻💪🏻💪🏻

Leave A Reply