Normal şeyler bunlar abartmayalım boşuna algı yapmayalım adam sorumluluk duygusuyla oynuyor o yüzden beklentilerin farkında ayrıca sevinmek zorunda da değil kanun mu var gol atınca sevineceksin diye
İşini seven biri demekki.Başka biri olsa ben parama bakarım diyebilirdi.Bir insanda herşeyden onur olacak o yoksa o insanın içi boştur.Demekki onuruna düşkün biri.Bu günlerde o kadar çok onursuz varki….Böylelerinin hala olması sevindirici.
Kral biz seni biliyoruz ve size güveniyoruz canını sıkma sen daha maç var turu geçecez inşallah kenetlenme birlik olma vakti haydi Galatasaray büyüklüğünü göster 💪🏻💪🏻💪🏻
40 Comments
İşte aidiyet adam gibi adam herkes bunun gibi olsa keşke 👏🏻
Adamsın sen adam
ASALANİM BENİM BİZDE KPNYAYİ YENDİNİZ DİE ZERRE SEVİNMEDİK AYNİYİZ LİGDE DEGİL AVRUPADAKİ GOLLERE GALİBİYETLERE SEVİNELİM AVRUPANİN DEVLERİNİ YENMENİN PESİNDE OLALİM FENERİN KONYANİN DEGİL REİS
HELAL OLSUN ATMOM KARINCA SEN UZULME SE YÜREYİNLE OYNUYON SANA GS BAŞARILAR
Helal olsun sana atom karınca sizin canınız sagolsun
Türkiye'ye gelmiş geçmiş en iyi orta saha oyuncusu, Alex ve Hagi de dahil
Senin canın sağ olsun
Varlığın yeter
😅
Avrupa Türkiye gibi beleş değil onu anlamistir
Yemin edrim adam gibi adamsın be
Üzülme bu ilk ve son olmiyek hiç arkana dönme hep önüne bak geçmiş geçmişte kalır
En son üzülecek kişisin sen 🦁
ADAM iste adam
Adam gibi Adam
Galatasaray içine işlemiş helal olsun ❤❤
Bəli , Çempionlar ligsı
Toreira adamdır
Geçen sene ki iyi oynayan sara ve barış yok bu iki futbolcu çok hatalı oynuyorlar
Bu adam gibi bir adam daha lazim tam aslan gelmis gecmis en iyi atom karınca
Üzülme kocum diyerleri utansın
Beter olun .BU bir başlangıç.
Normal şeyler bunlar abartmayalım boşuna algı yapmayalım adam sorumluluk duygusuyla oynuyor o yüzden beklentilerin farkında ayrıca sevinmek zorunda da değil kanun mu var gol atınca sevineceksin diye
amk şu duygu OKAN MALINDA DA OLSA KEŞKE 😡😡😡😡 avrupada fantazi deneyip, taş gibi konyayı yendik diyebilen, maldan ne beklenir ki…😢😢😢
Adam her maç yüreğini ortaya koyuyor,takım içinde ruhsuzlar parayı seven hainler var
Adam haklı ,5 yemek nedir dandink frankfurkta. Rezilik
Karakter budur 💪🏾
Torreira hayranları buraya
Adamsin lan Atom!
Helal olsun torera adamdır her şekilde takımı nasıl yüksetiriz düşüncesin de
İşini seven biri demekki.Başka biri olsa ben parama bakarım diyebilirdi.Bir insanda herşeyden onur olacak o yoksa o insanın içi boştur.Demekki onuruna düşkün biri.Bu günlerde o kadar çok onursuz varki….Böylelerinin hala olması sevindirici.
👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Takım oyuncularına ve teknik adama kızgın aslında
Whahahahaha yalan soyluyor gavat ayak yapiyor 😂😂😂
Kötü oynadığı maç sayısı sanırım sıfır. Çok istikrarlı bir futbolcu. İnanılmaz bi yetenek.
Hakem yok diye üzülmüştür
Helal sana Torreia..
Net 2.kaptan olman lazım.
Keremden daha iyi Galatasaray lı
Orospu çocuğu
Kral biz seni biliyoruz ve size güveniyoruz canını sıkma sen daha maç var turu geçecez inşallah kenetlenme birlik olma vakti haydi Galatasaray büyüklüğünü göster 💪🏻💪🏻💪🏻
helal olsun sana dünyanın en üç kağıtça oyuncusu yerden bitme.