かつてベシクタシュでプレーしたカナダのスター、アティバ・ハッチンソンがスーパーリーグで黒と白のジャージを着て決めた全ゴールを紹介します。スーパーリーグのアーカイブ試合のまとめ画像や忘れられない瞬間をbeIN SPORTSアーカイブYoutubeチャンネルで公開中! beIN SPORTS の概要画像やスポーツ満載のコンテンツをフォローするには、チャンネル登録を忘れないでください: http://dgtrk.lu/1evqg ソーシャル メディアでフォローしてください: 📌 Facebook: https://www.facebook.com/beINSPORTSTR 📌 Twitter: https://twitter.com/beINSPORTS_TR 📌 Instagram: https://www.instagram.com/beinsportsstr/ ————– 詳細: » フェネルバフチェ 3-4ベシクタシュの概要: https://youtu.be/jGxWHlVGkDw » ガラタサライ 1-2 トラブゾンスポルの概要: https://youtu.be/Xv1T-c1H81k » トラブゾンスポル 1-3 ベシクタシュの概要: https://youtu.be/CTIbXkMLZzE » ガラタサライ 1-2 フェネルバフチェ概要: https://youtu.be/dojmecsCsRY » フェネルバフチェ 3-1 トラブゾンスポル 概要: https://youtu.be/PEGMm4Jr-k0 » ベシクタシュ 2-1 ガラタサライ 概要: https://youtu.be/igJtUolsrjM #beinsportsarchive #AtibaHutchinson #AtibaHutchinsongoller #ベシクタシュ #ゴール
39 Comments
Gece gece nerden çıktın karşıma ne güzel unutuyordum seni 😢😢
Simdi ki bjk takimini izlemekten utaniyorum. Hic biri formanin agirligini tasiyamiyor. Bu oyunculari onlara izlermek lazim. Belki utanirlar.
Atiba Hutchinson çatışmalar başlasın 🥲
Ali abi babam bu benim
yeri dolmaz dediler,
dolmadı…
Beşiktaş’ın efsanesi 🖤🤍🦅
19.03. dünya Beşiktaşlılar gününde, Beşiktaşlı duruşunu en güzel şekilde temsil eden canımız ciğerimiz Atibabamızın videosunu yüklediğiniz için teşekkür ederim.
1:38 necipin asiste gel aw
adam adam 😀
o7
bizim futbol kulturumuzde kosan oyuncu yeteneksizdir algisi vardir..
atiba da cok kosan ve mucadele eden ama ozel becerileri olmayan bir oyuncu olarak gorulur..
ama atiba her mevkide o mevkinin oyuncusundan daha iyi oynayacak beceriye ve oyun zekasina da sahipti..
atiba'yi santrfor oynatsan senede minimum 15 golu olurdu.. stopere koysan cogu stoperimizden daha iyi is cikarirdi.. orta sahanin zaten her yerinde oynadi ve mukemmel oynadi.. son sampiyonluk senesinde 10 numara dahil..
ve o butun bunlari kendisinin 10da biri etmeyip 5 kati maas alan digerlerine hic takmadan ve hic gocunmadan, problem cikarmadan yapti..
onu sadece sahada gormek bile besiktaslilara bir yuva sicakligi veriyordu..
ne yerli ne yabanci atiba gibi bir oyuncu gelmedi beşiktaş'a..
Atibayi izleyebilmek bir onurdu. Cok yurekli bir adam ve karakteriyle zaten hepimizin kalbini kazandi.
Bir Fenerbahçe li olarak çok iyi bir futbolcu ve çok düzgün bir karakter olduğunu söylemek isterim. Hep saygı duydum Atiba ya
Atiba başakşehiri sever
EFSANE kelimesinin karşılığı direkt bu adamdır işte.Türk futbol tarihinin gördüğü en istikrarlı,en iyi 6 numarasıdır.Gerçi sadece 6 numara demek de yetersiz kalıyor.Sağ bek,sol bek,stoper,8,10 her yerde oynadı ve görevini hep çok iyi yaptı.
Kendi Mevkisinin Türkiye'ye gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu 👍
Bakıyorum da eskiden kormerden ne çok gol atıyorduk. Şuan kornerden bir tane bile gol atamıyoruz
20-21 performansı unutulmaz
En sevdiğim topçusun bu takımda senden bi tane daha gelmeyecek
Şüphesiz çok büyük bir Beşiktaş efsanesi kendisi.iyi ki yolumuz kesişti Atiba 🦅🦅🦅
aboubakar tüm goller gelsin lütfen
Necipin asist😮
videoya bakmadim ama bize attigi gol hala akillarda. Trabzonspor 3-4 Besiktas
Son golde gözlerim doldu senin gibisi gelmeyecek be Atiba
Göllerinin cogu duran toptan gelmiş
Canım canimmmm🦅
Adam adam
Atiba Beşiktaştır. Beşiktaş'ın vücut bulmuş hali Atibadır
Özlüyoruz Seni Atiba ve Quaresma😢🖤🤍🦅
Atiba'yı görünce duygulanıyorum. Bir takıma sadece bu ülkede değil dünyada bu kadar katkı veren oyuncu var mıdır acaba. Ben bu açıdan bakıyorum ve bana göre ülkemizde 46 yıllık hayatımda gördüğüm en iyi oyuncu.
Dedemmmmm❤
Gomez Quaresma guti falan geldi de bu adam beşiktaşa gelen en iyi yabancı bence fayda bakımından
ŞUAN İT GİBİ İÖYLE ORTA SAHA ARIYORUZ LİBEROYA
Tümer zamanını bilen bilir.
Ben bugüne kadar hiçbir formaya isim yazdırmadım — Atiba hariç.
Muhteşem bir karakterdi. Beşiktaş’ın ruhuyla, karakteriyle böylesine bütünleşmiş çok az futbolcu gördük. “Ben Atiba mıyım kardeşim, her şeyi yapayım?” diye bir söz bile oldu bu ülkede. Çünkü o, her işi elinden geldiğince hakkıyla yapan, sahada da dışında da saygı uyandıran bir isimdi.
Atiba sayesinde durduk yere Kanada’yı sevdik. Sahada onu görmek huzur ve güven verirdi. Kadroda Atiba varsa bilirdik ki bu takımın mentalitesi sağlam, her problemi çözmeye çalışan taş gibi bir oyuncu sahada.
Yaşı 45 olmuştur ama hâlâ ilk 11’e yazarım.
Her şey için çok teşekkür ederiz.
Hakkını helal et BABA. 🖤🤍
Herşey için teşekkürler Atiba seni hiç unutmayacak beyfendi Beşiktaş taraftarı 🖤🦅🤍
Atibayla fotom var ve imza aldim
Gittiğinden beri toparlanamadik
Galatasaraylıyım ama bu adamı cok seviyodumya😢
İnanılmaz bir istikrar, mükemmel oyununu standart haline getirmişti her maç 8'lik oynardı gerçek bir EFSANE