日曜の対戦相手であるオーストラリアのミロシュ・デゲネクは、代表チームを過小評価していた。 #bizimçocuklar #amilliteam #osimhengoals #kenanyıldız #barisalperyilmaz #ardagüler #türkiyeaustralia #fenerbahçelastmint #footballcomments #footballnews #hakancalhanoglu #turkey #nationalteam #lastmonth #breakingnews #worldcup2026 #worldcup #worldcup2026
43 Comments
Güzel konuşmuş ne demiş alçakgönüllü gururlu demiş deneyimsisiz doğru kaç senedir gidemiyoruz dünya kupasına yalan mı
Australya Anzak Askerleride zamaninda bizi kücük görmüstü bak sonu ne oldu dostum 😮
Adam güzel konuşmuş bizler için sadece futbol konusunda deneyimsiz demiş takımımız için gayet normal ama buna cevabı millilerimiz verecek sahada kim deneyimli kim değil görücez 😉
Adamın deneyimsiz demesi dünya kupası tecrübesi olmayan bir takım ama unuttuğu birşey var şampiyonlar ligi finali oynayan şampiyonlar ligi ve diğer kupalarda oynayan ayrıca avrupanın değişik liglerindw büyük takımlarda oynayan oyuncularımız var .sizin deneyimli oyuncularınızı görücez 😂
Umarım ben yanılırım ama sanki Avustralya'dan alacağımuz 1 puanla grubu bitiririz gibi duruyor. ABD ve Paraguay maçlarında net yenilgiler alırız.
😂😂 ben bir hollandali olarak suan guluyorum.. bunlar hic futbol dan anlamiyorlar bile. Turkiye bunlari en az 5-0 yener…
Sabahin köründe ebenide arar buluruz izini😊
Sadece deneyim ile oluyor mu kardeş dikkat 4 Luk olmayında
Goreceksiz deneyimsiz dedigin cocuklar nasil ustunuzden geciyo hepimiz keyif alicaz😂😂
Dedelerinin izinden gidiyorlar bizim futbolcular zamanında Osmanlı öldü bitti dediniz zokayı yiyince topuklarınız kaçarken ensenize çarpıyordu
Çok mantıklı konuşmuş. Mantıklı takımlara dikkat edilmeli. Sakın hafife alınmamalı.
😂
Emoşın momoşın içinizden geçecez
Haydi beeeee 24 sene bekledik lan şimdi de bu çıktı, lan oğlum yedik seni lan Milos misin Kilotmusun
La bu kim la
Aynen Aynen Gorecez kardeşim Türk'ün Gücünü Göreceksiniz 🎉🎉🎉🎉🎉🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Konsantre olursak maç 5-0 bizim olur.umarım bizimkiler konsantredir…😊
Hafife almamis gayet net konusmus
Lan adam hafife almıyor. Doğru bir açıklama yapıyor. Biraz mantıklı olun. Adam bizim için " alçakgönüllü" diyor ayrıca. Doğru, Avustralya bizden daha fazla deneyimli Dünya Kupası'nda
Kötü bişe dememiş haber yapacaz diye milleti keklemeyin
Oğlum bunu bir spor müsabakası olarak görün ve irkci Türkçü sözlerinizi burada kusmayin sanki savaşa gidiyorlar
Belli bu açıklamadan alçak gönüllü olduğunuz
Çanakkalede anzaktınız hatırlarmısın?Sonun ne oldu anzak kardeş?Demekki büyük konuşmamak lazımmış.
Sizi varya sabahın 7snde uyanıp bizim çocuklar yatırırken izlemek. Loading
Friends if you now you know……Turkiye numara 1 lan.
Doğru söylemiş burada kötü bir söylem yok
Anzaklar neden akıllanmıyor
Bunları ayrı srkleyelim bizim çocuklar bir daha havlamasin ortalıkta
Adam kötü birşey söylemiyo… biz kendi ișimize bakalım… fazla ara Gaz iși bozar
Bize karşı galibiyetiniz yok amip ne anlatıyon😂😂😂
9 oyuncumuz dünya kupasında oynadı onlarda bu tecrübeyi yaşayan yok dedi bunda bir sikinti yok
Şampiyonlar ligi tecrübedi var daha fazla bir tecrübe 😂
Turkiye size beştane çaksın da o zaman görürsünüz kimin daha büyük ve güçlü olduğunu yapraklar sizi sokktugumun kangurulari
Ne diyor bu??
Yerden goğe kadar haklı futbolda ne başarısı var türkiyenin kaç kupa almış gruptan bilw çıkamaz adım kadar eminim
Biz Akdeniz insanıyız aga.Duygu bizim göbek adımız, Sizide inşallah paketlicez.
size unutamayacaginiz bir ani birakicaz, söz! 🇹🇷
Lan deli misiniz? Adam hem övmüş hem de gerçekleri söylemiş. Onlar bizden daha iyi, bizi sahadan silecekler" demesini mi bekliyorsunuz 😁😁 Milli takımımızı onure etmiş ve sonrasında da doğruları söylemiş. İşin esprisi bizden iyi değiller ama nihayetinde kendi ülkesini küçük düşürecek değil ya. Biz 2002 yılından bu yana evimizde izliyorduk dünya kupalarını. Biraz eleştiriye açık olun sonra rakibi küçük görüp hiç beklenmedik sonuçlar alıyoruz. Allah'ın izniyle sahaya çıkıp tecrübelenecğiz ve alacağız o maçı.
9 oyuncu dünya kupası tecrübesi varmış az sayı değil kompak oynamliyiz hiç bir şekilde aksmadan inşallah üç puan bizim olur büyük avantaj olur bizim için 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Sen kanguruların ön cebine gömderelimde bir de ordan izle dünyayı 😅😅
Böyle konuşmasında bir gariplik yok, burada önemli olan bizim çocukların onlara sahada verecekleri CEVAP'tır.
Türkiye, Dünya kupalarına gitmeyi her defasında kıl payı kaçırdı..Avrupa Şampiyonasıda, Dünya kupası ayarındadır..Türkiye bu tür turnuvalarda gayette başarılı oldu..Avustralya Avrupa kıtasından oynasın bakalım, Dünya kupasına gidebilecek mi?? Türkiye Asyadan katılsa, her Dünya kupasına giderdi..Türkiye, Avustralyadan en az 1 puan alır..Paraguayıda yenecektir ve son Amerika maçına en az 4 puanla çıkar..Birşey daha Brezilya futbolu ağırdır ama Avrupada oynayan oyuncuları, Brezilya Milli takımını hızlandırıyor….Artık, futbol hızlı oynanıyor sadece teknik yetmiyor…..Türkiye, Avrupadan çok tecrübe kazandı..Yani! Her defasında güçlü takımlarla oynadı..Elbette! Diğer Kıta Ülkelerini hafife almamak gerekir…
Yırtacaz sizi bekleyin 24 yılın birikmişi var üzerimizde 😎