🇹🇷 オーストラリアは我々を過小評価していた!さあ、ミロシュさん… 😄 私たちは日曜の朝にオーストラリアと対戦しますが、試合前にオーストラリアのサッカー選手ミロシュ・デゲネクから強気の発言がありました。 🗣️ 「トゥルキエの選手たちはワールドカップの経験がありません。彼らは2002年以来出場していないので、プレッシャーがかかるでしょう。私たちの方が経験があります。」彼は言いました。うーん、わからないことがあります…これまでオーストラリアとは2回しか対戦していませんが、どちらも勝ちました。 😅 📊 2004 年に行われた試合: ✅ 3-1 トゥルキエ ✅ 1-0 トゥルキエ さらに、オーストラリアがワールドカップ史上最大の成功を収めたのは、ベスト 16 ラウンドに残ったのは 2 度だけです。 😂 そんなことはすべて忘れましょう。あなたのコーチ、ポポヴィッチの道もトゥルキエを通ったはずです。まあ、口で言うのは簡単ですが、現場になると明らかになります。 💬 トゥルキエ対オーストラリアの試合はどれくらい終わると思いますか? #トルコ #オーストラリア #代表チーム #ワールドカップ #目標の夏
29 Comments
Bizi dagitti Avustralya adam dgru söylemiş ne diyelim😢 şimdi
Şike vardı çünkü penaltımız vardı adamın eline değmişti
Çok konuşma dayak yersin 🤬🤬🤬🤬
Netice ne oldu?Ayriyetten yok adı popoviç hiç kazanma şansı yok diyerek dalga geçip küçümseyici gayri ahlaki yorumundan dolayı bu kanalı da takdirinize bırakıyorum.
Domalttılar bizi
Eeee neoldu
Ben konusmayi dinledim hic de kötü konusmamis
Maca sabah baktinmi?
Arkaya mehter koyup rajpn kesmekle olmuyormuş demek ki😢
Abi adamlar haklı2-0yenildik adamlar haklı şimdi biz yenildik demekki kazanma şanları varmış
Bizi vallaha çok güzel yenmişler adamların en kısa oyuncusu 2 metre zaten
Eve kazandılar ama neyiiii😅
Abi İnşaallah maşasllah falan deyin böyle kesin konuştuğumuz hiçbir şeyi kazanamadık
Abi adam haklıymış 2-0 yenildik😢
A
Lan harbi adamlar 2-0 kazabdı ama bu grubu çikacamızı düşünüyorum 1000. Yorum benden
İçinizden geçtiler aldın mı ..?😂
Yaylanarak konusursan, yaglanarak silkilirsin
Miloş doğru demiş
Duman ettiler laa bizi
Adamlar bizden iyi neyin gazına geliyorsunuz anlamadım milli takım bok götürüyor
Şak ✌️
Hiç kazanma şansınız yok bak şimdiden söyledi size, işte biz böyleyiz anca boş boş kendimizi kaf dağında görüyoruz. Kerem ile başladığın her maç kahrından ölürsün, izleyenleri de öldürürsün, Galatasaray’dan gitti kurtuldum, adam şimdi de burda karşıma çıktı, yok abi benim bu adamdan kurtulma şansım yok.
Milos efendi sanada guzel sokmus oldu
Doğru demiş ağla serotto maçtan sonra video at
Miloş sana geçirmiş oldu, yani şu söylediklerine bir bak ey ahmak seni.Adamları küçümsemişsin de sanki sanırsın türkiye sürekli gidip çeyrek final yarı final felan oynuyor.
Adam haklıymış ya
Montella oldu sana nutella😂😂😂😂
siktiler
Adamla bizi skip dagitti
Ne konuştun be ağzına senin…. yenildik