Ben İsviçreliyim. Burada genç futbolcular için harika bir eğitim programımız var. Bu da iyi bir eğitimle nelerin başarılabileceğini gösteriyor. Burada sadece 9 milyon insan yaşıyor ve sadece birkaç bin genç futbol oynuyor. Buna rağmen, böyle sonuçlar elde ediyoruz.
Adam 6 yıldan beri İsviçre de Antrenörü bizimkiler gibi zırt bırt değiştirmek linç etme yok 2028 e kadar anlaşmışlar . Bizim her şeyimiz abartılı olacak ya hayal kırıklığımızda o kadar büyük oluyor.
Isviçrede yasiyorum ve yenilgi veya berabere oynadıkları zaman fena eleştiriyorlar halk tarafından. Oyuncular da açık kabul ediyorlar ve kendi öz eleştirilerini direkt röportajlarda yapıyorlar. Bizim oyuncular gibi bizi eleştirmeyin yada baskı altına giriyoruz gibi şeyler demiyorlar. Onların kaptanları Xhaka nın Katar maçı sonrasında dediklerini bir bakın ve bizim kaptanımız Hakanın dediklerini bakın… isviçre bu şekilde başarılı olunduğunu gösteriyor üstelik kadro kalitesi bizimkinden daha düşük olduğu halde. Disiplinle profesyonellikle başarı geliyor. Sözde ve kâğıt üstünde olanlarla değil. Bizimkiler sanki üniversite yada askerlik arkadaşlarıyla buluşuyormuş gibi eğleniyorlar takılıyorlar. Kendi takımlarında performansı sergiliyorlar ve milli takıma dinlenmeye makara yapmaya geliyorlar zaten paraları ödeniyor antrenör yenilsekde biz iyiyiz diyor TFF başkanı dünya kupasını alıyoruz diyor villalar dağıtacağız diyor…
13 Comments
Murat yakin ve hakan yakin kardesler birlikte guzel turnuvalar geciritorlar maasallah
Fas maçına skor verdi Nihat hocam 😂
İsviçre'nin güncel nüfusu 9,1 milyon.helal
Ben İsviçreliyim. Burada genç futbolcular için harika bir eğitim programımız var. Bu da iyi bir eğitimle nelerin başarılabileceğini gösteriyor. Burada sadece 9 milyon insan yaşıyor ve sadece birkaç bin genç futbol oynuyor. Buna rağmen, böyle sonuçlar elde ediyoruz.
Milli takimin başina gecebilir mi acaba ?
Güzel olmaz mi ?
Adam 6 yıldan beri İsviçre de Antrenörü bizimkiler gibi zırt bırt değiştirmek linç etme yok 2028 e kadar anlaşmışlar .
Bizim her şeyimiz abartılı olacak ya
hayal kırıklığımızda o kadar büyük oluyor.
Murat yakın milli takıma
Bize gelse bunu iki günde yerler
Helal olsun Murat hoca
Eski poyasacilardan nihat hocamda 😅
Isviçrede yasiyorum ve yenilgi veya berabere oynadıkları zaman fena eleştiriyorlar halk tarafından. Oyuncular da açık kabul ediyorlar ve kendi öz eleştirilerini direkt röportajlarda yapıyorlar. Bizim oyuncular gibi bizi eleştirmeyin yada baskı altına giriyoruz gibi şeyler demiyorlar. Onların kaptanları Xhaka nın Katar maçı sonrasında dediklerini bir bakın ve bizim kaptanımız Hakanın dediklerini bakın… isviçre bu şekilde başarılı olunduğunu gösteriyor üstelik kadro kalitesi bizimkinden daha düşük olduğu halde. Disiplinle profesyonellikle başarı geliyor. Sözde ve kâğıt üstünde olanlarla değil. Bizimkiler sanki üniversite yada askerlik arkadaşlarıyla buluşuyormuş gibi eğleniyorlar takılıyorlar. Kendi takımlarında performansı sergiliyorlar ve milli takıma dinlenmeye makara yapmaya geliyorlar zaten paraları ödeniyor antrenör yenilsekde biz iyiyiz diyor TFF başkanı dünya kupasını alıyoruz diyor villalar dağıtacağız diyor…
Murat yakın 2008 de Türkiye’ye gol atmıştı 🥹🥹🥹🥹🥹
9 milyon nüfuslu İsviçre dünya kupasına 13 kez gitti.
80 milyon nüfuslu Türkiye sadece 3 kez gitti.