Share.

24 Comments

  1. احقما حداقل یک مطلب رو چند بار ننویسین مشخص بشه که سایبری هستین احمقای پلشت کیرم تو تیم ملی

  2. بعد کل سال که عاشقش بودمم عادل خان میکردم از دیشب ک از برد ناراحت شد ازش متنفر شدم چقد خوبه که اینا دارن کم کم روی واقعیشونو نشون میدن اخه ما ریشه تو این خاک داریم مگه میشه ازین نتیجه جلوی همچین تیمی ناراحت شد چی میخاستی ک نشد میخاستی ببازن ک بیایی دوباره کیروش کیرو ش کنی خدا مارو از دست کی روش نجات داد الان فهمیدم حقت تلوزیون نیست

  3. در این قاب بدبخت ترین آدم های زندگیم را دیدم، واقعا راست میگن که سیاست شعور میخواهد نه سواد، فردوسی پور همانقدر بدبخت و مفلوکه در این قاب که اون دو تا بیسواد کلاس پنجم ابتدایی، خیلی بیچاره ای فردوسی پور این ویدئو را باید برای تاریخ ضبط کرد و نگهداشت.

  4. این مساوی برای ما پیروزیه، دیروز سر این بازی با سطلی ها کتک کاری داشتیم دهن چندتاشونم سرویس کردیم بعد این عادل سطلی توی ایران از موفقیت تیم ایران داره میسوزه❤️❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

  5. درود به شرف آقای فردوسی پور ، همیشه جای درست بودی. این تیم که تکلیفش معلومه، برای رهبر شهیدشون بازی می کنن ، مردم فراموشکار هم اینارو تشویق می کنن. نمی دونم چرا نمی رین همون شبکه سه برنامه میثاقی رو ببینین!!!

  6. کَپه وِرده درسته، یا حتی کَبو ورده
    کِیپ وِرد ، حتی تو گزارشهای انگلیسی زبان هم نمیگن

  7. فیک‌های جاهل اینجا چکار می‌کنید. برید جایی که دوست دارید. خدا روزی‌تونو جای دیگه بده. با اینهمه ناحقی که در حقش کرده این سیستم، در ایران‌دوستی عادل شکی نیست.

  8. یه سری احمقِ پاچه‌خورار انتظار دارن وقتی تیم ملی بازی اول رو بد بازی کرده همه بیان از تیم تعریف تمجید کنند. حتی نگن پیرترین تیم جام جهانی در ۶۰ سال اخیره!!

  9. خب بسیار کار خوبی کردند که سردار آزمون رو گذاشتند کنار. بالاخره حداقل اصول و دیسیپلین مهمه دیگه. طرف با رؤسای کشوری که داشت به کشور خودت حمله می‌کرد خوش و بش می‌کرد

  10. اخه ینی چی پانزده دقیقه باید بشینیم رو تصویر زده تا لحظاتی دیگر رو ببینیم واقعا متاسفم واسه این حزکتتون شرم اوره😏😏

  11. سلام باتشکرازمجموعه خوب 360 هرکه ناموخت ازگذشت روزگار نیز ناموزد زهیچ آموزگار روح تمام جاوید نامان 18و19دی ماه وبعداز آن شاد وگرامی باد💔💔💔

  12. رشيد مظاهرى كجاست؟همينجورى كه داريد بيرانوندو تشويق ميكنيد يادتون باشه اين آدم توى بدترين شرايط پشت مردم بود والان معلوم نيست كجاست!

Leave A Reply