Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads 今日のアル・アハリとシャバブ・アル・アハリのトレーニングの概要 – グループトレーニングに参加し、ガーナのクラブ、メデアマの名簿に加わった恐ろしいトリオの復帰
@khaledzezo5599 on 2024-03-05 7:07 AM سيف زاهر خايف يجيب سيرة اى لاعب من الزمالك احسن اون تايم يمشوه من القناه
@user-ic1gz7gt4o on 2024-03-06 9:54 PM تخيل امام يجيب جول وامك تسالك مين ده تقولها ده من كام شهر كان بيقول عليكي وسخه وانا بشجعه انت قليل أوي يالا يا طعميه 🤣🤏 وتحب في فلسطين في القلب
@user-ey6di2ip9z on 2024-03-08 2:17 AM انا اسف اولن ياكابتن سيف استندضف الضيوف وبجد أنا سعيد برض حضرتك وشكرن ليك ياكابتن سيف❤
@user-kt9zu8be6g on 2024-03-08 5:31 AM طبعا الكل يعلم ان هذا الشخص بيطبل للاهلي وجمهور الاهلي علشان يشحت لايكات ويقولو جدع
@basemcabo2778 on 2024-03-09 1:27 AM ❤مروان❤من احسن اللاعبين وسيؤكد وجوده اساسي منتخب مصر❤والنادي الأهلي ❤
@user-dv9nb8vo6w on 2024-03-09 9:00 AM كابتن سيف خايف علي الكرسي فلو انتقد الزمالك ولو علي حق مكانشي يلمس الكرسي تاني ولا حيطلع حتي علي سطح منزله
@ahmedhmada2933 on 2024-03-10 2:24 AM بعد اذنك بلاش موسيقى في الخلفية علشان مزعجة ومشتته ده غير انها حرام و ذنوب جارية واعوذ بالله ليك و بارك الله فيك اخي الكريم 🥰🌹❤️
@user-qr2xk3it8t on 2024-03-11 5:12 PM طب دلوقت عندك الجرأة تديلة حقة دلوقت وتقول علية شايل نص الزمالك شيل انتو ناس غريبة اوى
@Majed-ss5sd on 2024-03-15 2:29 AM أنا لا احترم المشجع اللي يشرشح لفريقه عشان يكسب شعبيه عند نادي آخر .. هذا خسيس
@mohamedabdelsalam2853 on 2024-03-23 11:03 AM مروان عطيه لاعيب قليل جدا استلام وتسليم اقل ماتتخيل وركز واتفرج واحكم سيبك من شوطه كل خمس ماتشات مره. ركز معاه والله لاعيب ع قده خااالص ولما تركز معاه ابقا ارجعلي
@ahmedshahin3442 on 2024-03-28 8:23 PM هي اللعيبه دلوقتي كلها بينزلو يشمرو الشرط بيفرجونا على فخادهم مبيركزوش في الملعب كلها مركزه مع الشرط حاجه تفقع
@ahmedemish8125 on 2024-04-13 1:27 AM سبحان الله مفيش اي قابلتي بيني وبينك … لا قبول .ولا اعترف به انو زملكاوي دا متزملك من اجل المشاهده
49 Comments
سيف زاهر خايف يجيب سيرة اى لاعب من الزمالك احسن اون تايم يمشوه من القناه
الهستيري اهلاوي اصلا
تخيل امام يجيب جول وامك تسالك مين ده تقولها ده من كام شهر كان بيقول عليكي وسخه وانا بشجعه انت قليل أوي يالا يا طعميه 🤣🤏 وتحب في فلسطين في القلب
شخصيه زباله
ياعيني عليك يا روقا 😅
بيكلم عن أمام عشور
عيل عبيط وميفهمش حاجة
دونجازيتش 😂
فيديو عن رخص الهيستيري
😂😂😂😂
طارق حامد
انا اسف اولن ياكابتن سيف استندضف الضيوف وبجد أنا سعيد برض حضرتك وشكرن ليك ياكابتن سيف❤
طبعا الكل يعلم ان هذا الشخص بيطبل للاهلي وجمهور الاهلي علشان يشحت لايكات ويقولو جدع
روقا
❤مروان❤من احسن اللاعبين وسيؤكد وجوده اساسي منتخب مصر❤والنادي الأهلي ❤
كابتن سيف خايف علي الكرسي فلو انتقد الزمالك ولو علي حق مكانشي يلمس الكرسي تاني ولا حيطلع حتي علي سطح منزله
عندما يتكلم السفيه
أمام عاشور
هو بيتكلم على أمام عاشور
ما بيتكلمش على امام عاشور يا بهايم هو بيتكلم على دونجا
اوباما
دونجا
بعد اذنك بلاش موسيقى في الخلفية علشان مزعجة ومشتته ده غير انها حرام و ذنوب جارية واعوذ بالله ليك و بارك الله فيك اخي الكريم 🥰🌹❤️
روقا
الواد ده اهلاوى
يا أقرع زيك كده مشمر دماغك😂
اوباما
دونجاااااا
طب دلوقت عندك الجرأة تديلة حقة دلوقت وتقول علية شايل نص الزمالك شيل انتو ناس غريبة اوى
دونجا 😂
دونجا يا جدعان اول موسم مع الزمالك كان علي طول رافع الشورت
أهلاوي بيحب الريتش ….منافق
مينفعش ينتقد حد من الزمالك في اون تايم
بلاش موسيقى
لازم توصل يابني خبط في الزمالك هتوصل الف مبروك
افشل اعلامى فى مصر سيف زاهر
أنا لا احترم المشجع اللي يشرشح لفريقه عشان يكسب شعبيه عند نادي آخر .. هذا خسيس
هههههههههه ذونجا الله يسامحك مرمط اسم دونجا
دونق
الواد دا اهلاوي وواخد الزمالك اكل عيش
ادي اخرة الي يطلع الكلاب ويشهرهم
الفخاد و الوراك و ال……
مروان عطيه لاعيب قليل جدا استلام وتسليم اقل ماتتخيل وركز واتفرج واحكم سيبك من شوطه كل خمس ماتشات مره. ركز معاه والله لاعيب ع قده خااالص ولما تركز معاه ابقا ارجعلي
لو كان بيتكلم على لاعيب فالاهلي كان سابه
هي اللعيبه دلوقتي كلها بينزلو يشمرو الشرط بيفرجونا على فخادهم مبيركزوش في الملعب
كلها مركزه مع الشرط حاجه تفقع
دونجا 😂😂
هو يقصد زيزو برفع الشورط
الفيديو ده بتاعي ترند
سبحان الله مفيش اي قابلتي بيني وبينك … لا قبول .ولا اعترف به انو زملكاوي دا متزملك من اجل المشاهده