Bal was over de lijn maar Ajax kan je niks aanrekenen, dit is de schuld van de arbitrage. Ajax staat weer op de plek waar het hoort. De nummer één van Nederland.
Als neutrale voetballiefhebber heb ik de wedstrijd afgezet na deze beslissing. Een haar buitenspel kunnen ze wel zien,maar een bal die duidelijk over lijn is niet. SCHANDE!
Slechte verliezer. Ajax had veel meer recht op winst dan PSV. Ook buiten de goal. Mbt de bal ‘over de zijlijn’. Op basis van de beelden kun je dat niet concluderen. Bal stuitert nog op en de invalshoek van de camera geeft een vertekend beeld. Dus niet zeker dat ie over de lijn is. Logische beslissing van de VAR als de grensrechter niet vlagde. Te veel twijfel, dus dan geldt de beslissing van de grensrechter van dat moment.
The goal difference alone of both teams tells us that Ajax will be deserved champions this year. Unlike PSV, Ajax are smashing everyone domestically and in Europe. 🔥
Als PSV’er zou ik dit ontzettend zuur vinden. Richt jullie frustratie alleen niet op Ajax, op de VAR of Makkelie, maar op het gebrek aan technologische middelen van de KNVB. Het is helemaal niet moeilijk om betere camerabeelden te krijgen, ook in buitenspelgevallen
Schmidt is echt het zieligste figuur op de Nederlandse velden. Altijd smoesjes bedenken en de slachtoffer spelen. Groei is een keer een paar ballen man
eerlijk vodn ik psv best goed spelen hoor tegen ons !!!! MAARJA mooi voetbal is leuk een aardig MAAR winnen telt !!! en HEERLIJKKKKKKKKKKKKKKKKK die ene goal over de lijn kreeg er bijna een stijfe van LAUWWWWW
Frenkie, Matthijs de ligt,.. spreken een veel moeilijkere buitenlandse taal vloeiend in een jaar. Deze simpele ziel spreekt over tien jaar nog steeds Engels als een downer
38 Comments
Calimero
Toto wolf..
Bal was over de lijn maar Ajax kan je niks aanrekenen, dit is de schuld van de arbitrage. Ajax staat weer op de plek waar het hoort. De nummer één van Nederland.
Pfff haha kleuter hij kan ook nooit winnen met z’n slechte verlies hè haha
Als neutrale voetballiefhebber heb ik de wedstrijd afgezet na deze beslissing.
Een haar buitenspel kunnen ze wel zien,maar een bal die duidelijk over lijn is niet.
SCHANDE!
too close to call 😉
Slechte verliezer. Ajax had veel meer recht op winst dan PSV. Ook buiten de goal.
Mbt de bal ‘over de zijlijn’. Op basis van de beelden kun je dat niet concluderen. Bal stuitert nog op en de invalshoek van de camera geeft een vertekend beeld. Dus niet zeker dat ie over de lijn is. Logische beslissing van de VAR als de grensrechter niet vlagde. Te veel twijfel, dus dan geldt de beslissing van de grensrechter van dat moment.
Verstandige man weet dat het toch allemaal geen zin heeft en dat Ajax toch gaat winnen 😂 ❌❌❌
Ik snap die reactie, voetbal is emotie. En dit gaat om de eerste plek.
😅😂😅😂😂😂😂😅😅 hij moet bijna huilen als die praat. Zo’n kind die niet gehoord word maar toch wilt praten.
Je ziet dat ajax altijd invloed over Nederlandse voetbal knvb en media. Daarom moet Nederland tegen ajax zijn!
Dit gedrag is toch onwaardig voor een club als psv…
Heeft helemaal gelijk want dit kan ook maar bij één club gebeuren.
Knjb
Huilie huilie 😂😂🤫
The goal difference alone of both teams tells us that Ajax will be deserved champions this year. Unlike PSV, Ajax are smashing everyone domestically and in Europe. 🔥
Alleen nog een 🥚 eieren doppie op ze koppie ontbreekt.. eigenlijk de perfecte trainer voor die Calimero’s daarbeneden. 🤣😂😅
HUILIE HUILIE
Ik vindt prima kom maar door heb die beker
Ah ,.. kan je niet tegen je verlies
Haha voetbal is wreed, maar besloten is dat het binnen de lijnen was. Deal with it.
Eigen schuld Duitser …had je maar niet schijterig moeten spelen , in de blessuretijd pas je voorhoede wisselen, Lafaard ..❌❌❌🇮🇱🇮🇱🇮🇱👍🇮🇱
Als PSV’er zou ik dit ontzettend zuur vinden. Richt jullie frustratie alleen niet op Ajax, op de VAR of Makkelie, maar op het gebrek aan technologische middelen van de KNVB. Het is helemaal niet moeilijk om betere camerabeelden te krijgen, ook in buitenspelgevallen
Wat een acteur…. En wij spelen volgens mij voor een schaal… geen cup… Amateur
hahaha jankmuil
Als het zo bij psv was gebeurd was het totaal hetzelfde gegaan en die Duitser moet ze bek houden
Schmidt is echt het zieligste figuur op de Nederlandse velden. Altijd smoesjes bedenken en de slachtoffer spelen. Groei is een keer een paar ballen man
Ze dachten met Schmidt de Messias binnen te halen maar in werkelijkheid is het een pias. 😂
Yes give the cup today to ajax yhey gonne be champion anyway
Voor het eerst dat er wat zinnigs uit die man zijn mond komt
Heerlijk die frustratie op zijn gezicht
eerlijk vodn ik psv best goed spelen hoor tegen ons !!!!
MAARJA mooi voetbal is leuk een aardig MAAR winnen telt !!!
en HEERLIJKKKKKKKKKKKKKKKKK die ene goal over de lijn
kreeg er bijna een stijfe van LAUWWWWW
Hey give the, give the, hey give the, give the cup, hey give the cup today to the, to Ajax, give the cup to them today….
Frenkie, Matthijs de ligt,.. spreken een veel moeilijkere buitenlandse taal vloeiend in een jaar.
Deze simpele ziel spreekt over tien jaar nog steeds Engels als een downer
Calimero
“Give the cup to Ajax, give it to them today” – Roger Schmidt, exact een jaar geleden.
Hij had helemaal gelijk daar
2 girls one cup bedoelt die