Share.

5 Comments

  1. 😂😂😂😂😂 Ήμαστε 2 χρόνια στην σειρά στην Ευρώπη 😂😂😂😂😂😂

  2. Όταν παίζαμε τελικό και ημιτελικούς στο champions ,οι άλλες ομάδες τρωγανε 5αρες για πρωινό…☘️☘️🇬🇷

Leave A Reply