Galatasaraylıyım ama aboubakar çok kötü bir haksızlık oldu mal Beşiktaşlılar aboubakar size o kadar gol attı Benfica maçında 3 3 yaptı Adem efsane golcünün sonu niye hatayspor'a verdiğiniz Bir de sevmiyorsunuz mallar
Her yıl mutlaka bir tane karaktersiz oyuncu getiren yonetimi tebrik edin.lens mesela…bu ahmet nur cebi denen ibliside besiktastan kazıyın.tarihte bunun kadar zarar veren olmadı.ormani sucluyorduya…sen fikret ormanin g…. kılı olamazsin
22 Comments
BU DEDİGİMİ Bİ KENERA YAZINNNNNNNNNNNNN
ABUBAKAR LİGİN İCİNDEN GECİCEK OSİMENDEN DAHA COK GOL ATICAKKK
Şu kadroya abou bakar ne yakışırdı ama yönetimle ders düştü kazanilsa idi kesin şampiyonduk ama şimdi fb bir adım önde
bu nasıl taraftar kitlesi kendi oyuncularını sevmiyolar
Oo
Böyle dememeliydiniz kimse yokken o vardi
Abubakqr anaaan mına kadar yolun var
Hiç sevmiyorum bunu karakter yoksunu Hatay'lıyım Beşiktaş taraftarıyım gitti diye sevinirken Hatay'a geldi diye de üzülüyorum
Ben bir kere maç yaptım abubakar gibi topu alıp adamları geçip gol attım ben kesinlikle defans olmalıyım
Aq 4 tane cahil cühela gelsin diye yönetime baskı yapar totosunu kaldırırsınız sonrada oh be gitti dersiniz gzzal için de yapılmadımı aynısı….
Bak abi seni döverim bak bak hele laf etme senin ağzını kırarım ha💪👊
Galatasaraylıyım ama aboubakar çok kötü bir haksızlık oldu mal Beşiktaşlılar aboubakar size o kadar gol attı Benfica maçında 3 3 yaptı Adem efsane golcünün sonu niye hatayspor'a verdiğiniz Bir de sevmiyorsunuz mallar
AMK topu hangi takımlıysan işallah hiç kazanamaz
Nankörlük yapmayı iyi biliyoruz malesef
Gitse n'olacak parasını Beşiktaş odeyecek
Sonundaaaaa😂😂
Gitmesin abi geri gerecekmi😢😢😢😢😢😢
Her yıl mutlaka bir tane karaktersiz oyuncu getiren yonetimi tebrik edin.lens mesela…bu ahmet nur cebi denen ibliside besiktastan kazıyın.tarihte bunun kadar zarar veren olmadı.ormani sucluyorduya…sen fikret ormanin g…. kılı olamazsin
Lan keşke kalıcı git seydi yine kiralık giti
Nankörlük
Allahim sükür
Ama o bizi en azından cenk tosun gibi para için satmadı
La dondurma