Revivo rapaic balic ortega Alex izledim tadic kadar üst düzey futbolu bilen görmedim Fenerbahçe de bunu söylerken yaş farkını da değerlendirdim ve günümüz futbolun zorluğunu da değerlendirdim. Saydıklarım daha çok katkı sağlamıştır efsane futbolcular tadic 5 sene önce bile gelseydi 5 yıl oynasaydı hepsinin önüne geçerdi
Fetosaray ittifakını yendik gönüllü uşak Trabzonspor fetosaray dan yine güle oynaya 5 yiyecekler horon tepecekler sonra ahlak tan adaletten bahsedecek ler büyük takımız diyecekler omurgasız takım
Kostic tadici taniyir ve biliyorki kosmaya devam edersei o pas ona gelecek obyzunden keesmedi ve kostu ayni poziyondq maxsim olsa kosmazdi bu golde olmazdi o yzuden maxsim yedege kostic 11 girmeli
Pozisyon faul olabilir ya da olmayabilir. Sen 4 kişi o ara pasını attırıyorsan golü dr yersin. Ceza sahasında takımın çoğu var ama Dzeko boş kaleye gol atıyor.
43 Comments
Fenerin ovunebilecegi tek sey trabzon galibiyeti, bu adamlar da kadikoyde kayiyor, iki anadolu takiminin maci nefes kesti😂😂😂😂😂
İrfancan iğne deliğinden geçiriyor topu helal olsun ❤
Anca bakarsınız hamsi kafalılar😂😂😂
Trabzon galatasaraya böyle oynasin 5 taneden fazla yer
Anca beleş gol atar
Amrabat büyük topçu
Golün tarifini anlatayım…”hepsinin içinden geçti”…anlayan ama anlamazlıktan gelen kahve çocuklarına gelsin
Tadicin verdigi pasta süper ama irfanin oradan şut yerine o pasi cikarmasi saniyelik iş tek kelime ile inanilmaz 5 tane hamsi baka kaldi
Helal irfan, 6 tane hamsinin arasindan gecirdi topu,
İrfan büyücümüsün? Onca kişi arasından o topu ðzku ya ulastıriyorsun
Bu dörtlü her mac oynasın rakiplerin kabusu olur.
Kosticin koşuşu türkiyede çok az yabancının yaptığı bi olay bu tamamen karakter ve inanmışlıkla alakalıdır ..
İKİ GOL DE SÜPER
İrfan saf kalite bir oyuncu kendini çok iyi geliştirdi
Dzeko hayatının en zor golünü atmış
Tadicin yeri sol taraftır.
Nasil edit bu midem bulandi izlerken
😢😮
❤❤❤❤❤❤❤❤
Kırılma noktası
7 Trabzon 3 fenerliyi durduramazsa gelmeyi deyil ligten düşmeyi haketmiştir. Ağlak feneri güldürdünüz 😊
Lan bu heriflere yeterki sipariş ver….Getir de getirsinler….
Irfan can süper futbolcu bence cok az oynatiliyor
iyi oyuncu dedikleri adam irfan can ilk 11 de oynayamiyor.nobetci santrofor semih misali.1 sezonda 10 mac toplam 90 dk
Ancak cok klas oyuncular boyle oas verir
Spiker olmayınca inleme sesleri daha net işitiliyor
Revivo rapaic balic ortega Alex izledim tadic kadar üst düzey futbolu bilen görmedim Fenerbahçe de bunu söylerken yaş farkını da değerlendirdim ve günümüz futbolun zorluğunu da değerlendirdim. Saydıklarım daha çok katkı sağlamıştır efsane futbolcular tadic 5 sene önce bile gelseydi 5 yıl oynasaydı hepsinin önüne geçerdi
Tadic beyniyle oynuyo,irfancan hem beyniyle hem hırsıyla
Gurursuzca alınan 10 şampiyonluğa bedel.
Fetosaray ittifakını yendik gönüllü uşak Trabzonspor fetosaray dan yine güle oynaya 5 yiyecekler horon tepecekler sonra ahlak tan adaletten bahsedecek ler büyük takımız diyecekler omurgasız takım
Bu nasıl bir sakinlik ustalık büyüksün İrfan 😍👏👏
Ne koyduk ama
Kötü bir edit görüntüler karışık geçişler çok hızlı.
Kostic tadici taniyir ve biliyorki kosmaya devam edersei o pas ona gelecek obyzunden keesmedi ve kostu ayni poziyondq maxsim olsa kosmazdi bu golde olmazdi o yzuden maxsim yedege kostic 11 girmeli
Pozisyon faul olabilir ya da olmayabilir. Sen 4 kişi o ara pasını attırıyorsan golü dr yersin. Ceza sahasında takımın çoğu var ama Dzeko boş kaleye gol atıyor.
Ya peki filip kostik iyi deyilmi neden onu kimse konuşmuyor
Fener taraftarı kadar dönek takım yok daha dün tadic niye bu takımda diyenler şimdi artık tadic oynamalı diyor rezilller😂😂
Bukdr dağinik oynanirmi ah Trabzon
Ne koydu ama Fb
💛💙
Fenerli futbolcular hem akılla hem yetenekle oynuyor tsli futbolcular hamsi yiyip gelmişler😂😂😂
İrfan çok hızlı düşünen oyuncu ya. Kafayi kullaniyor çok kritik anlarda
Hangi takım la bu 11 kişi defansta hiç mi itibarınız yok böyle takım mı olur?