Tadic on numara bir yeden olur Anadolu takımlarına karşı yoksa Fenerbahçe çivi gibi kadro korması lazım böyle ihtiyarlarla olmaz Fenerbahçe seneye gidip son alması lazım gidip bütün takımı darmadağın eden cerny alması lazım cerny bir de 27 yaşında osaiden daha iyi sağbek kesinlikle alınması lazım
Dzeko gercekten cok buyuk bi oyuncu kendisi sahada her seyini ortaya koyuyo dakika 90 olsa bile kosmadik yer birakmiyo fakat artik 39 yasinda kendisini ne kadar sevsem de sene sonu guzel bi ugurlamayla vedalasilmali. Tadic nereye giderse gitsin
dzeko süratli değil tamam ama bitiriciliği çok sağlam onun kadar iyi şut çekeni bulamayız diye korkuyorum. bir de adam en genç zamanında da yavaştı zaten kariyerinde hiç bir zaman hızıyla ön plana çıkmadı ama tadice katılıyorum onun pozisyonunda hız daha önemli ve ben oyununu pek beğenmiyorum
36 Comments
Nerdesin aziz başkan sen olsaydın vız sim di final oynuyorduk 😊
Giden aratacak unutmayın bunu
Mourinho kalsin isterse bile on bir oynatmaz iki tane duranville gibi oyuncu aldırır Fener'e
Adamsın vallaha demek istediklerimi söylemişsin
🤣🤣🤣
Tadic on numara bir yeden olur Anadolu takımlarına karşı yoksa Fenerbahçe çivi gibi kadro korması lazım böyle ihtiyarlarla olmaz Fenerbahçe seneye gidip son alması lazım gidip bütün takımı darmadağın eden cerny alması lazım cerny bir de 27 yaşında osaiden daha iyi sağbek kesinlikle alınması lazım
Altyapilarda ne tadic ne cekolar var bi fakire dagitmazlar elin adamina bedavadan para saciyolar
😂
Olum bu ne tapınakçılar gibi😂
Çok doğru
Dzeko gercekten cok buyuk bi oyuncu kendisi sahada her seyini ortaya koyuyo dakika 90 olsa bile kosmadik yer birakmiyo fakat artik 39 yasinda kendisini ne kadar sevsem de sene sonu guzel bi ugurlamayla vedalasilmali. Tadic nereye giderse gitsin
Tadicin Allah belasını versin
Tadic doğru gitmeli ama Dzeko maaşını yarı yarıya indiriyorsa kalabilir.
Tadic cok zarar verdi bize bu sene cok. Gucsuz takimlara karsi kral tadic, buyuk takimlar gelince sahada yuruyen bir tadic.
👍
Ikiside bir adam etmez
Aynen öyle
Hantal dzeko tadic de Konyaspor’a yetiyor hedef daha ilerisiyse olmaz ikisinden de
Ali sow banza müthiş onlar gibilerini bulmak lazim
Osimhen icardi gibi ekmegini tasdan cikaracak. Golü yoktan var edecek yirtici forvet lazim
Tadic dzeko mert hakan gitmesi lazim
Dün ceko gelmiş geçmiş en iyilerinden biri diyodunuz seni konuşturanda bir gram akıl yok
Dogru söylüyor takımı 2 side çok agırlaştırıyor kesınlıkle göndermeliler
harbi tadic nasıl oynarır FB nasıl
Şunu görmek için futbol bilmeye gerek yok, iki yıl haybeye gitti. Real Madrid fener kafasını yaşasaydı Ronaldo hala oynuyordu takımda
Tadic kalsın ama dzeko gitsin
Sade ikisi degil agir olan elnesri ve irfan dahil
dzeko süratli değil tamam ama bitiriciliği çok sağlam onun kadar iyi şut çekeni bulamayız diye korkuyorum. bir de adam en genç zamanında da yavaştı zaten kariyerinde hiç bir zaman hızıyla ön plana çıkmadı ama tadice katılıyorum onun pozisyonunda hız daha önemli ve ben oyununu pek beğenmiyorum
çok güzel demişsin hocam ❤
Abi fener çok ağır takım…doğru söylüyor .. ortega gibi adamlar getirmeli fener..
Gs Fenerbahçe'nin geldiği yere kadar bile gelemedi. Gs yi göklere çıkarıyorsunuz. Pabucumun Futbol yorumcuları.
Dogru deyor
Ben bunu ligin 3. haftasından beri söylüyorum.İkiside çöp
Bunlarla devam edecek olanlarin akil sagligindan suphe edilir
Bi beşiktaş li olarak dzko traş
Çok doğru söylüyor bide Mert Hakan