Share.

41 Comments

  1. Abou bi 120 hafta sakat kalsın. Kimse ayak yapmasın. Senide yiyecekler hocam. Bu takımda problem futbolcular. Futbolcuların çoğu gitsin. Takımda gruplaşma var.

  2. Rıza saygıdeğer bir Beşiktaş lısın eyvallah. Mevcut futbolcular senin saygınlığını bitirir demedi deme. defans tamamı orta saha gedson hariç hepsi forvet hepsi yani gedson hariç hepsi gitmeli Mert kaleci o ayrı kalabilir. Mert ve gedson ile maçlara çıkacaksın ona göre.

  3. Senolu bu takim yedi abouda dahil Ben irkcilik yapmak istemiyorum kesinlikle oyle bir insanda degilim ama takimdaki butun afrikali oyuncular gitmeli maalesef ve ayrica rosierdde gitmeli bu takimdan altyapiya biraz agirlik verilip bikactanede nokta transferle iyi yolda oluruz zaten en buyuk problemide anc nin tekrar baskan adayi olmayacagi aciklamasiyla cozduk

  4. Abu bana göre hemen gözden çıkarılacak futbolcu deyil tek taraflı da düşünmek lazım Sergen döneminde yönetimin zamanında masaya otursaydi istediği teklifi verseydiler yine oynardı

  5. Gönderin şu adamı ya adam sandık bizde Aboubakar'ı İcardi iğneyle maça çıkıyor bu para peşinde sg bu takımdan Aboubakar

  6. sakat makat değil, inanma hocam geçenki gelişindede aynisını yaptı 10 maç takımı yanliz bıraktı.Yalan beyandan yüklü miktarda ceza verin sözleşmede öyle bir madde varsa tabii😅

  7. Bu abuş'da abuş diyenlere hep "bu adam takımı lig bile düşürür" dediğimde hep linç edildim.. İki ay dinlenir, kafasına göre takılır sonra çıkar bir gol atar başlar yine bizi taraftar "abuşşş abuşşş" demeye.. Rıza kaptan inşallah takımın içerisindeki bunun gibilerini temizler, gerçek Beşiktaş ruhu ile sahaya çıkacak futbolcular ile yola devam edersin..

  8. ulan karektersiz Riza sonunda ulasabildin besiktas gibi karektersiz takima ,turkiye liginde nekadar karektersiz hoca varsa ,bu besiktas hepsiyle calisdi

  9. İnsallah bu hoca gitmez .istedigi kadroyu olusturursa basarili olur .oncelikle kadronun temizlenmesi gerekiyor bir kac genc haric

  10. Bu Abubakar artık kabak tadı vermeye başladı. Bu nedir kardeşim ya, ilk geldiğinde, gidişi olaylı oldu, ikinci geldiğinde 3. Lig takımlarından bile teklif alamazken Beşiktaş ona bir şans verdi ama Beşiktaş i öyle bir yerde sattı ki az kalsın şampiyonluktan olacaktık. Hiç gelmemesi lazım iken yine geldi ve yine aynı karaktersizlikleri devam ediyor. Bu nedir kardeşim, Dünyanın tek topçusu bu karaktersiz mi.? Kovun gitsin ne hali varsa görsün.. koca Beşiktaş i 3 tane ciğeri beş para etmez topcunun oyuncağı ettiniz

Leave A Reply