Kieftjansenegmondgijpのこのエピソードでは、ゲストとしてWout Weghorst、Guus Hiddink、Martijn Krabbendamについて話しています。 Kieftjansenegmongijpへようこそ。エキサイティングな競争から、フィールド内外の物議を醸す決定まで、何も発見されていません。 Kieft、Jansen、Van Egmond、Gijpの鋭い分析、面白い逸話、ユニークな洞察を聞いてください。詳細については、当社のWebサイトをご覧ください:www.kieftjansenegmondgijp.com spotify:https://open.spotify.com/episod/4mblcojeprq9wrrytcpenh?si=bd5b816bcf341c4また、次のエピソードで議論してほしい反応にあなたの考えを残してください。 #voetbalpodcast #kieftjansenegmondgijp #footbal #eredivisie #championsleague #voetbalnieuws #podcastnl #dhutchpodcast #sportpodcast #analyses #voetbalhumor#oranje #jax #jax #jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax#jax。 #voetballegends #gijp

Share.

47 Comments

  1. Hey hallo mannen, superrrr met Krabbedam.
    Heerlijk genoten van jullie.❤
    Door omstandig heden ben ik wat later, maar ik heb genoten van jullie….
    Lieve groetjes Margriet van Bedaf

  2. Krabbendam legendarisch moment toen die tegen Boskamp zei dat Feyenoord met moeite 20 miljoen waard was. Zeker dit verhaal eens ophalen in de podcast!

  3. kieft neem wat rust ,rene wou je pakken maar heeft het gelukkig toch gelaten .
    ik ga niet zeggen wat ik zag ,sterkte man .
    vind het wel raar dat heel veel mensen het niet zien

  4. De heren denken dat trump een enorm ego heeft wat ook klopt maar denken ze niet dat zelenski misschien nog wel een groter ego heeft 😁 die laat zich al 3 jaar lang overal toe juichen en stuurt vervolgens duizenden mannen de dood in en ze hebben geen enkele behoefte aan een gesprek en oplossing! Heren doe eens iets onderzoek en ben niet zo lui en kijk steeds naar de programmaatjes op tv die allemaal steeds hetzelfde roepen

  5. Wim en rene hebben een midlifecrisis.. het gaat alleen over ruud geels v Basten.. nog effe en de uitzendingen worden gevuld met sjaak swart anekdotes

  6. Krabby ipv de bestseller writer brengt een heel andere dynamiek aan tafel. Van Egmond is veel verhalender en put uit vele belevenissen van vroeger. Dat zijn zijn voorzetten voor Kieft en Gijp om verder te praten. Maar deze dynamiek met Krabby is ook een heel goeie. Prima vervanger. Moeten ze vaker doen.

  7. Deed Martijn heel goed! Hij voelt de sfeer goed aan èn is rustig standaard vervanger voor Mich 👌👌 kan er ook een vervanger voor rob komen 😂

  8. geen krabbedam meer hoor
    past er niet bij !

    krabbedam is serieuze journalisme toon

    gijp en kieft lullen gewoon lekker en leuk over voetbal

  9. Snap wel waarom Kieft wat minder is.

    Als je bijna het hele seizoen word gecanceld en dan opeens 3-4 keer per week aan de bak moet.
    Dan kun je het niet bijbenen.

    Dat je Wim Kieft ruim 6 maanden niet uitnodigd snap ik sowieso niet.

  10. puyol was BEEST HOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ajax kan zeker kampioen word als 010tje zich zelf niet laat verkrachten
    WANT FF gaat deze x woutje inzetten [sorry brobbs]

Leave A Reply