Share.

46 Comments

  1. Werkelijk superslechte arbitrage , een duidelijke handsbal / Ajax penalty gewoon over t hoofd gezien, wijndal in het strafschopgebied in scoringspositie aan t shirt onderuit getrokken ( geen VAR!??!??) en harde overtredingen van NEC beloond met vrije trappen ipv gele kaarten.

  2. Niemand heeft het over het feit dat het by far niet eens een vrije trap was, en de commentator er nog ff bijzegt dat Gaaei "volle bak" doorgaat? Hahahaha. Ff los van de gefrustreerde Berghuis zegt. Kom op, alsof niemand kan begrijpen dat het, los van welke stand, ook ontiegelijk vervelend is als dit gebeurt.

  3. Berghuis is misschien wel de domste voetballer ooit. En dat is heel knap gezien het gezelschap waarin hij zich bevindt.

Leave A Reply