Shaqiri soll niemals in der Schweizer Nationalmannschaft zurück.Ihr habt nie geschätzt was er alles geleistet hat, ihr verdient kein Schaqiri Ihr sind und wart nie Dankbar bei kein Spieler
Schade das schwizer nati so en trainer hett, schade das schwizer nati das nid ihgseht das de vollkomme fehl am platz isch, er isch mit abstand de schlechtischt trainer wo schwizer nati in de letzte 20 jahr kah hett. Frech wie er seit er kennt sini rolle. Sit em rücktritt vum shaq het schwizer nati 1 spiel gwunne und das isch bestimmt kein zuefall oder e schlechti phase. Ich bin zu 100% überzügt das de grund vum ustritt a de em am murat sini schuld isch und zwar de shaq hetti döt wenn nid vu ahfang ah spötistens i de 70 min ine müesse und nid i de letzte 5 min vu de nochspielzit. Absoluti frechheit absolute ruefmord absolute respektlosigkeit gegeüber am shaq. De grössti fuessballer wo dschwiz jemohls kah het.
19 Comments
Nur bots hier
Shaqiri legende
Shaqiri soll niemals in der Schweizer Nationalmannschaft zurück.Ihr habt nie geschätzt was er alles geleistet hat, ihr verdient kein Schaqiri Ihr sind und wart nie Dankbar bei kein Spieler
Villich cha de shaq em muri mol d nummere vom d. Schmid geh 🤡🤡
Unter Yakin nie zurückkommen. Shaq braucht nicht einen Trainer mit 10 Gesichtern.
Shaq, chum bitte it Nati zrugg
Muri raus Shaq rein und alle Probleme sind gelöst
Was will Shaqiri in der Nati, für die Gurkenliga reichts noch
Für mich isch es kriminell das lüt wie Manzambi und Gartenmann id Nati kömmet aber lüt wie Avdullahu oder Schmid nd.
Jo, kurresesi!
Und leute hinterfragen sich warum? Ist ja klar, ein Kader mehrheitlich von Jüngern Spieler wird nie was Gewinnen
Was heschen denn nit ufm platz ka kollega?
Der Yakin hett kei ahnig. Raus mit ihm !!! Solang der Yakin Natitrainer isch wird der Shaq niemals zrügg cho !!!
muri denksch echt de shaq kunnt zruck wenn ihm so kusch? bild z team um ihn umma er isch de einzig wo kreativ was ufem kasta het
bittee
Schade das schwizer nati so en trainer hett, schade das schwizer nati das nid ihgseht das de vollkomme fehl am platz isch, er isch mit abstand de schlechtischt trainer wo schwizer nati in de letzte 20 jahr kah hett. Frech wie er seit er kennt sini rolle. Sit em rücktritt vum shaq het schwizer nati 1 spiel gwunne und das isch bestimmt kein zuefall oder e schlechti phase.
Ich bin zu 100% überzügt das de grund vum ustritt a de em am murat sini schuld isch und zwar de shaq hetti döt wenn nid vu ahfang ah spötistens i de 70 min ine müesse und nid i de letzte 5 min vu de nochspielzit. Absoluti frechheit absolute ruefmord absolute respektlosigkeit gegeüber am shaq. De grössti fuessballer wo dschwiz jemohls kah het.
Yakin ist schuld, dass Shaq nicht mehr für die Nati spielt.
Yakin geringschätzt shaqiri
Was für Kommentare, undankbar!!! Lieber mal hinterfragen warum kein Wicky, Frei oder Meyer nicht Trainer ist in der Nati!